Mijn kindje is 3,5 maand en 6,5 kilo (nu al iets meer denk ik) en drinkt 4x 200cc en 1x 165cc. Wat drinkt indy?
colin is nu ook 3,5 maand, en 6,5 kilo, en hij drinkt +/- 5x 200cc... hij drinkt niet altijd zijn flesje leeg, soms laat ietussen de 30 en 60 cc over...vol is vol he... groetjes fay
Jasmijn is 3 maanden en weegt 5,5 kg. Ze drinkt 5 x 180cc met 6 scheppen dus dat maakt ongeveer 200cc. Maar die drinkt ze ene keer wel leeg en de andere keer laat ze tussen de 20-60cc staan. Liefs Ivana
Mijn zoontje is nog geen drie maanden en woog vorige week 5,5 kilo, hij krijgt 5 a 6 keer 180 cc met 6 schepjes.
ik ben nu net overgegaan op 4 voedingen. eerst dronk ze 4 x 160/5 en 1 x 190/6. Maar omdat ik haar altijd wakker moest maken voor de laatste voeding zei het CB dat ik met vier maanden wel overkon gaan op 4 voedingen en dan in de laatste fles wat nutrix. ik ben nu nog een beetje aan het uitvogelen maar geef haar nu 4 x 220/7 en in de laatste fles 2 schepjes nutrix. Ze drinkt alle flessen overignes niet leeg dus moet nog even de juiste balans zien te vinden. Ze slaapt na de fles van 19.00/20.00 uur overgins wel lekker door tot de volgende ochtend!
ik geef nu overigens even nog geen nutrix meer want daar krijgt ze dus verstopping van..was echt zielig als je haar zag persen!
Lucas is nu 4 maanden en een week en hij weegt 6 kilo en 300 gram. Hij drinkt 5x 200 ml in de voeding van 22.30 doe ik 1 eetlepel Nutrix. Groetjes Bella
onze knul is alweer 8 en een halve week oud. en weegt al 6, 4 kilo en is 59 cm lang en krijgt nu 6 flessen van 150 cc. en vandaag probeer ik eens 5 x 180 cc groetjes susanne
Lenthe krijgt 5 keer 170 cc aangeboden waarvan ze vaak tussen de 20-50 laat staan. Dagtotaal zo'n 600-700 cc. Lenthe is nu 6 kg, 64 cm en 4,5 maand oud. van het weekend wil ik gaan starten met Nutrix, en dan van 5 naar 4 flessen gaan. Even nog een vraag ik las dat als kindjes moeite hebben met poepen dat je dan olijfolie (paar druppels)door de fles moet/kan doen, maar kan dat ook op de leeftijd van Lenthe? En kan dat geen kwaad?
Fay is 3 maanden, net geen 6kg (gisteren 5980) en drinkt 4x 240 (210/7) laat gemiddeld over de hele dag zo'n 50-70 staan, maar ook weer dagen dat het schoon opgaat.
ryan drinkt al een week of 6 5 keer 180/6 omdat minder te weinig is voor hem hij is denk ik nu 63 cm en 7.5kilo een flinkerd maar hij is niet dink gewoon een lekkere baby
ja hoor dat kan best..ik heb het laatst bij indy ook gedaan omdat ze van de Nutrix (die ik nu dus niet meer geef) verstopt raakte. Met een druppeltje olijolie door haar flesje en wat slokjes diksap op de dag ging ze toen eindelijk goed poepen (wel met moeite). Ik zou dus ook niet met teveel Nutrix beginnen, maar goed misschien kan jouw meisje er wel goed tegen. Nu geef ik haar voorlopig geen nutrix meer maar overdag wel vaker een slokje diksap. Door de diksap gaat ze nu de laatste dagen ineens ieder dag poepen en het is ook iets dunner geworden.