Over het bewaren van afgekolfde melk ben ik inmiddels helemaal op de hoogte, dat gaat na het kolven als ik thuis ben direct de vriezer in en straks op werk zal het eerst in de koelkast staan en daarna thuis de vriezer in gaan. Ontdooien doe ik gewoon achterin de koelkast en daarna opwarmen in pannetje heet water of de flesverwarmer. Maar wat ik me nu afvraag is zodra de melk uit de vriezer in de koelkast gaat hoelang mag het daar in staan voordat ik het geef? Ontdooien in de koeling duurt wel een paar uurtjes en als ze straks naar de opvang gaat zal ik rond half8 thuis nog een voeding geven rond 10 uur wil ze dan meestal weer eten. Als ik het melk sochtends uit de vriezer haal is dat dus niet optijd ontdooit dus dan zou ik het de avond daarvoor al uit de vriezer moeten halen maar is dat dan nog wel goed 12 uur later? De melk heeft dan natuurlijk voor het vriezen ook al een uur of 8 in de koeling gestaan. Hopelijk is mijn vraag een beetje duidelijk en kunnen jullie mij vertellen hoelang melk na het in vriezen in de koeling mag staan er van uitgaan dat het voor het vriezen 8uur in de koeling heeft gestaan. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!