4 maanden en erg hongerig

Discussion in 'Flesvoeding' started by Quincy23, Feb 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

Jan 10, 2008
    142
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 4 maanden.
    Hij is erg hongerig.
    Hij kreeg 6 flessen van 200 cc per 24 uur. Dit hebben we terug kunnen brengen naar 5 flessen omdat we nu smorgens een bordje pap geven. Hij komt snachts 1 maal. Dit doet hij sinds 3 weken want voorheen sliep hij van 9 tot 6 en nu komt hij om 2 uur. Echter zijn we heel de dag bezig met voedingen rekken omdat hij na 2,5 uur al begint met huilen wat echt over gaat op gillen. We geven hem standaard voeding met een paar schepjes nutriton. We gaven forte voeding alleen ging hij daar veel van spugen dus op advies van het cb dit gaan geven.

Wie heeft dit ook en heeft iemand misschien tips.

alvast bedankt

2. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    herkenbaar, heel erg.het was erg moeilijk tussen 4-7 maanden oud. ik gaf hem op een gegeven moment bij elk flesje wat rijstebloem in. begon wel met groente hapje, hij at op maar kreeg darm krampjes dus moeten stoppen. echt heel vervelend want ik had snachts dus huilende baby van honger en hij zat op al max. dus kon niks meer geven.
    omdat hij groot was mocht ik van CB arts half schepje per voeding boven max geven, dus 2,5 schepje per dag boven max, plus extra water en dan indikken met nutrilon of rijstebloem. zo rommelden we uit die periode totdat hij gewoon begon te eten met 7 maanden oud...

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'flesvoeding'

Share This Page