hallo ons zoontje van 4 maanden slaapt van 19.30 tot 7.00 a 7.30 de volgende morgen dus zeg maar 12 uurtjes. is dat erg want ik lees soms wel over niet meer dan 10 uurtjes en de ander zegt weer dat het niet uitmaakt hoe zit dat nou? groetjes wendy.
Tel je zegeningen meid. Dat is toch heerlijk? Als Brandon gewoon gezond is en 's ochtend fris wakker wordt, is er volgens mij helemaal niets aan de hand. Behalve dan dat jij lekkere nachten kan maken en 's avonds wat voor jezelf kunt doen.
Heerlijk toch! Robin slaapt van 20.30 tot 7.00. Ik kreeg hem niet meer wakker om 23.00. Zijn voeding van 19.00 iets verschoven naar 20.00 en daarna lekker naar bed. Volgens consultatiebureau geen probleem. Geniet ervan!
Vanaf 4 maanden mag dat. Je kunt bij de laatste avondfles bij de (afgekolfde) melk Nutricia rijstebloem doen, dan kan hij met een goed gevuld maagje de hele nacht goed door. Heerlijk hé, nu kun je zelf ook goed rusten!
ja ik vind het heerlijk dat hij klokje rond slaapt en hij is s,ochtends niet suf ofzo juist alert hij ligt dan lekker om zich heen te kijken en met zijn handjes te spelen en als ik binnen kom gaat hij gelijk lachen. ik geef hem om 19.30 de laatste fles met 3 eetlepels nutrix vanille erdoorheen. bij mijn eerste zoontje was hij 7 maanden voordat hij klokje rond sliep. groetjes wendy.
nutrix is voor vanaf 4 maanden staat ook op het pak er zitten geen gluten in zodat het al met 4 maanden gegeven kan worden sommige mensen geven het ook eerder, maar dan heb je weer kans dat ze er krampen van krijgen. groetjes wendy.
Heerlijk is dat he? Da je weer heerlijk kan slapen. Fabian slaapt ook van 21:00 uur tot 09:00 en soms wel tot 09:30.
safouane sliep met een maand of 2 en half ineens van 8 tot 8, maar dat werd afgeraden. nu maak ik hem savonds tegen 11 of 12 uur nog wakker voor een voeding, en sochtends slaapt hij uit tot 9 of 10 uur, dus wij kunnnen in het weekend ook lekker uitslapen.
Jarissa slaapt ook steeds langer maar ik ga haar echt niet wakker maken hoor. Als zij van 8 tot 8 wil slapen, prima! Ze is altijd erg alert als ze wakker is dus ik ga het ritme dat ze zelf aangeeft niet in de war brengen.
Esmee sliep vanaf 3 maanden het klokje rond! Nog langer zelfs! De laatste fles om 8 uur en ik moet haar soms om 9 uur wakker maken. Langer laat ik haar niet slapen omdat ik dat te lang vindt. Maar niks mis mee, als ze honger hebben melden ze zich wel hoor!