Tips tegen klimmen uit zitje winkelwagen? (baby 10,5 maand)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK, we hebben dus nogal een ondernemende en nieuwsgierige jongedame in huis, en na een paar keer vol verbazing de supermarkt door in het zitje van de winkelwagen, nu ze mee kan op de fiets, klom ze me er dus van de week gewoon 2 keer uit. Ze ziet dan iets interessants en wil daar naar toe en hop, daar gaat ze.
    Iemand nog tips hoe ik dat kan voorkomen? Ik zet 'r uiteraard weer terug, maar het zal toch nog wel even duren voor dat kwartje valt en ze die truc niet meer uithaalt... ;)

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ja hier laatst ook. Het enige wat werkt is afleiden met boodschappen. Dus ik geef hem bijv eerst een blikje om vast te houden, zodra hij daar op uit is gekeken dan bijv een komkommer etc. Net zo lang wisselen tot we af kunnen rekenen.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Vastbinden met de draagdoek als je die hebt. Zo heb ik mijn oudste in menig kinderstoel vastgezet :p

4. raspberry

Hmm, maar dat is voor de winkelwagen ook weer zo omslachtig... :(
    Had al wel bedacht of ze niet iets hebben wat je vast kunt gespen om beide enkeltjes ofzo. Maarja, als ze dan wel gaat klimmen en dan omver kukelt en dan zo aan de winkelwagen hangt... :(

Hmm, maar misschien wel even een sjaal meenemen en 'r zo vast knopen. Dat maar eens proberen dan :) Thanks!

5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zelfde leeftijd en zelfde probleem. Tot hiertoe werkt het wel als ik voortdurend iets nieuws (bij voorkeur knisperend) in haar handjes steek. Enige probleem: bij de kassa wil ze dat dan niet meer afgeven :D

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook zelfde probleem. Oplossing: de oudste in het zitje van de winkelwagen en de jongste gewoon los in de winkelwagen. Dat scheelt een hoop gedoe. Alsnog is ze er laatst uitgekukeld, maar dat kwam omdat ze zich ergens aan vasthield. Ze kan uit de wagen zelf niet klimmen.

7. raspberry

Caitlyn in de wagen zelf vind ik niet zo'n handige, dan pakt ze me alle spullen om die lekker fijn te knijpen, te besabbelen en erin te bijten... En met 'r KMA is dat behalve lastig dus ook niet helemaal fijn voor haar gezondheid.

Afrekenen bij de kassa is hier idd ook het moment dat ze pas echt eruit klimt. Geen spullen in d'r handen en ontzettend interessante knopjes van een pin-apparaat net buiten haar bereik :(
    Maar ga maar eens een sjaal meenemen en 'r daarmee vast zetten. Lijkt me vooralsnog het meest werkbare, tot ze geleerd heeft dat ze toch echt moet blijven zitten :)

Deel Deze Pagina