4 maanden en niet willen drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door missyd, 28 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyd

missyd Nieuw lid

28 sep 2008
    2
    0
    0
    [Hallo,mijn dochter is nu 4,5mnd en met 4 mnd ben ik naar het cb geweest en moch vanaf toen beginnen met hapjes :D hartstikke leuk natuurlijk!maar vanaf dat ik er mee begonnen ben begon ze steeds minder te drinken en gaat ze brabbelen,gillen,met haar hoofd naar achter leunen en ze ging ook een keer huilen toen ik de fles wou geven.normaal kreeg ze 5 x 200ml nutrilon en dit dronk ze altijd op,maar vanaf dat ze een hapje mag drinkt ze niet zoveel meer,vandaag zelfs maar 250ml!ze krijgt trouwens maar een paar hapjes hoor per dag 1 x en ongv.6 lepeltjes.overigens is ze wel gewoon vrolijk en heeft ze plasluiers.het cb heb ik al 3 keer gebeld,maar daar word ik ook niet wijzer van :( :( :( .hoeveel dronken jullie kinderen toen ze een paar lepeltjes van een hapje kregen?heeft een van jullie dit ook meegemaakt en/of heeft iemand mischien een tip voor me?want ik stress me enorm!alvast bedankt!xxx

Edit moderator: Verplaatst naar flesvoeding en lettertype aangepast naar normale grootte.

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik zou gewoon even met de hapjes stoppen, tot 6 maanden hebben ze het nog niet nodig...en dan kijken of ze weer meer wilt drinken.
    (alhoewel ik het raar zou vinden dat ze door die 6 hapjes van 1 liter naar 250ml zou gaan)

Meer tips heb ik eigenlijk niet voor je...krijgt ze misschien een tandje ofzo?Dat het drinken pijnlijk is?

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Morris heeft hier hetzelfde,het komt niet door de hapjes hoor!Die krijgt hij al vanaf 3.5 maanden Maar ze zit waarschijnlijk in een sprong.Morris drinkt ook erg weinig en is opeens snachts wakker terwijl hij al langal doorslaapt..
    Het gaat vanzelf wel weer over!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Luc heeft dat ook gehad toen hij rond de 4 maanden was. Het is een echte veelvraat maar wilde gewoon niet meer drinken. Hier is het na ongeveer 1,5 week weer beter gegaan. Zolang de plasluiers nog goed zijn zou ik het gewoon even aankijken.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier heb ik er ook last van :( echt niks willen drinken en maar protesteren... wel goede plasluiers en erg vrolijk. ook geen idee at het is de tandjes? een spongetje? het duurt na al dik 1,5 weken... erg vervelend is het.

6. missyd

missyd Nieuw lid

28 sep 2008
    2
    0
    0
    nou zo te zien is mijn dochter niet de enigste die dit heeft.nu naar ongv. 3weken drinkt ze weer wat beter gelukkig!ik geef haar nog steeds 5 flessen van 200ml,maar ze laat bij bijna elke fles ongv.30ml staan en die wilt ze ook echt niet!hapjes ben ik nu maar even mee gestopt.op de verpakking van nutrilon staat dat ze boven de 6 kilo naar de 4 flessen van 200ml mogen gaan en dat is ook wat ze dus nu wilt,maar op het cb vertelde ze me dat dat alleen mag als er een hapje bij zit.maarja meer wilt ze nu echt niet.en een tandje krijgt ze nog niet zo ver als ik weet ik denk dat het even een fase was een sprong of wat dan ook,ze vond alles om haar heen ook veel belangrijker dan haar fles.maar goed het gaat weer de goede kant op gelukkig!hoeveel kregen of krijgen jullie kindjes rond deze leeftijf kwa flesjes en of hapjes?xxx

Deel Deze Pagina