Goedemorgen dames, Momenteel beleven we weer eens een slapeloze nacht met onze baby van bijna 7 weken. Het maakt niet uit wat we proberen. Meneer slaapt niet in z'n eigen bedje, ook niet in de onze. Hij heeft geen honger, geen vieze luier en hij heeft het ook niet te warm of te koud. Toch is hij iedere nacht onrustig. Overdag slaapt hij redelijk goed. Onze kleine man krijgt borstvoeding en groeit buitengewoon goed. Wie heeft hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost? Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.
Slaapt hij als je hem bij je draagt? Anders een warm badje proberen vlak voordat hij naar bed gaat 's avonds. Is hij wel rustig, ook al slaapt hij niet, of huilt hij dan?
Nu zit ik met hem op de bank en valt hij in slaap. Straks ga ik hem stiekem terug op bed leggen, vaak gaat het dan 3 kwartier goed. Vervolgens wordt hij wakker en begint hij weer met z'n armen en benen te slaan en schoppen. Badje in de avond lijkt hij prettig te vinden. Overigens slaapt hij tussen half 8 en 11 uur in de avond vaak heel goed.
Nu is hij nog behoorlijk jong, natuurlijk. Zou het niet kunnen dat hij pas later aan een lange tuk wil gaan beginnen?
Hier het zelfde verhaal. Met inbakeren een wereld van verschil. Nu slaapt ze langer door. Heb zelf de puckababy. Zou je kunnen proberen Succes
Eerste wat ik dacht dat je zei over de maaiende armpjes en beentjes is inbakeren. Dat bracht hier snachts ook zoveel rust. Hier lag hij in de Pacco. Hoop dat je eruit komt en ik zou even overleggen met het cb over inbakeren.
Bedankt voor jullie reacties. Zat zelf ook al te denken over contact met het cb over eventueel inbakeren. Ben nu toch wel over de streep.
Hier had ik eerst hetzelfde probleem. Door de onrustige armpjes werd hij steeds wakker en sliep moeilijk in. Ik heb toen eerst met 2 hydrofiel luiers hem ingebakerd om te kijken of dit hielp. Een paar dagen zo geprobeerd en dit werkte goed. Ik heb toen een swaddle me gehaald. Hier liggen ze met de beentjes los en alleen de armpjes strak en is niet zo duur (15 euro). Werkt hier echt perfect en makkelijk in gebruik. De eerste paar keer vond ik het best zielig. Hij keek me dan ook zo sneu aan. Maar nu wordt hij rustig al bij het inpakken en als ik hem in bed leg slaapt hij zo in en ook langer!