4 maanden en nog steeds 6 flessen....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MuisjeB, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Bv kindjes kunnen ook gigantische plonsen in een keer drinken :D Deed mijn oudste wel.

Ik heb mijn tweede op drie weken na,ook de fles gegeven. Die kreeg ook al heel jong, 5 weken, vier flessen. Hij was toen ook al zeven kg. Maar toen ben ik zijn ritme gaan volgen ipv de standaard aangemeten schemaatjes van het cb en de fabrikant.
    Fv kan ook volledig op verzoek, hoe klein ze ook zijn, ze kunnen prima aangeven hoe ze het willen hebben. En dan verschilt het niet zo heel veel meer met bv.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het lekker 'm zelf laten bepalen. Baby;s weten zelf wat er in hun maag past, zou zeker niet rekken en doen als hij zelf aangeeft liever vaker en kleinere flessen te willen.
    Mag allemaal, kunstvoeding op verzoek is geen punt :)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou.... Thirza kreeg BV en die dronk grotere hoeveelheden dan Caitlyn met KV doet..... :D
    Voor Thirza kolfde ik per voeding 200 cc rond de 6 maanden. Caitlyn zat toen nog op 120+4 :D

Maar als je op verzoek voedt, zit je altijd goed. Rekken met voedingen hoeft dan niet, kids regelen dat gewoon zelf ook :)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Lekker die schema's loslaten en met je kindje meegaan ;) Dat geeft veel meer rust als je vast houden aan tijden!

Deel Deze Pagina