Was net bij de kruidvat om een aantal zuigflessen te kopen. Zoveel keus. De advent flessen zien er degelijk uit, maar vrij prijzig. De kruidvat flessen zien er ook ok uit. Geen idee of er nu uiteindelijk verschil in gebruiksgemak of kwaliteit zit. Wat zijn jullie ervaringen met zuigflessen, en welke merken bevallen jullie goed. Is Advent te prefereren boven andere flessen? Ook nog tips voor spenen? Dank, Caroline
Ligt geheel aan je kleine. Bij Justin van alles in huis gehaald en geprobeerd. Eerst Avent, toen difrax en bij allebei kwam er evengoed lucht langs zijn lipjes naar binnen en ook bleek dat Justin's zuigreflex niet goed was. Vandaar dat wij nu Dodie (spenen) gebruiken.
Dus misschien is het niet zo slim om meteen zo'n avent starterspakket te kopen. Eerst maar bijv. 1 fles proberen, en dan kijken of het bevalt?
Bij mijn zoon gebruikte ik Avent, ik vond dat hele fijne flessen. Dus voor mijn dochter ook weer Avent gekocht (1 fles, eerst proberen) en madame wilde er niets van weten..Die prefereerde liever de Difrax met een smal speentje. Dus per kindje verschillend..Idd gewoon 1 fles kopen en kijken hoe het gaat.
Hier ook eers avent...maar ze had veel last van windjes..lucht dus.... toch te goed willen zijn en een difrax fles gekocht ...met kleine speen...en ja hoor madame wil niet anders meer..... als we haar nu de avent geven drinkt ze veel en veel minder (en papa had net een tweede avent fles gekocht) Voordeel van avent leek me de grote opening en dat je er van alles op kunt kopen (handvatten e.d.) Dus geen adviezen...gewoon proberen...
Mijn oudste dronk meteen alles super uit de Avent. Mijn jongste dronk niet uit Avent, Difrax en Dodie. Alles geprobeerd. Toen de Dr.BRown flessen gehaald en dat ging gelukkig wel goed. Nu sinds een maand weer aan de Avent flessen en dat gaat goed.
Hier van bv gelijk over op avent en dat ging prima...ook omdat Teun een hele sterke zuigkracht had... maar gewoon probereb ik had wel alles van avent in huis en het liep dus goed....ook de spenen van het kruidvat geprobeerd maar die vond hij niets...maar het blijft uitprobereb
dames, Dank voor jullie uitleg! Nooit gerealiseerd dat er zoveel verschillen bestaan tussen zuigflessen. Dacht dat het allemaal wel hetzelfde was. Een wereld gaat voor mij open. ik koop maar 1 fles en ga die dan uiteindelijk maar uitproberen. Groetjes
wij hadden ook de avent maar daar kreeg ze veel krampjes van,we hebben nu de difrax s-fles en speen S
Hier ook eerst de avent, maar dronk hij helemaal niet goed uit en ook kwam er veel lucht mee. heb toen een difrax s-fles en optifles geprobeerd en een groot succes!