ik ben 4 en half maand geleden bevallen van een pracht meid en ben nu weer 9 weken zwanger. Het was voor mij wel even schrikken had niet ged8 zo gauw weer zwanger te zijn. maar we zijn wel hartstikke blij met de nieuwling, eergister hebben we de eerste echo laten maken en dat was echt prachtig om te zien. want bij mijn vorige zwangerschap was ik 21 weken toen ik erachter kwam waardoor ik de eerst echo's dus niet heb gezien. zie alleen heel erg tegen de bevalling op .
Van harte gefeliciteerd, leuk! En de tweede bevalling schijnt altijd makkelijker te gaan dan de eerste dus ik zou me niet te druk maken geniet er gewoon lekker van!
Gefeliciteerd,pff je bent nog half aan het herstellen van je eerste bevalling hihihihi maar wel leuk hoor,probeer lekker van te genieten,en denk nog maar niet aan je bevalling
Jeetje meid ! SUPERSNEL Volgens mij heb je je handen nog vol aan die eerste kleine meid Maar goed, dat mag natuurlijk de pret niet bedrukken, geniet ervan en gefeliciteerd dan maar! -x-
Gefeliciteerd! (dacht dat ik snel was.. ) Het wordt straks echt gezellig in huis met die 2 kleintjes! Mooi dat je het nu vanaf het begin kan meemaken. En ja de bevalling is nog maar net achter de rug, maar daar kom je ook wel weer doorheen. Ik heb er ook geen zin in en zie er ook best tegenop!