Ohh zie net dat ik op je andere topic heb gereageerd. Maar nogmaals, ik zie zeker wel een lichte oploop!
Vanmorgen echt een super knaltest gehad haha.. (Ik testte omdat ik bang was dat het fout zou gaan en wilde kijken of het streepje dan nu al wat lichter was geworden )
Wat een bijzonder verhaal. 3 april kindjes, leuk hoor En wat betreft die laatste test... die KNALT goed. Gefeliciteerd meid.
Ik zie nu pas dat hier nog gereageerd wordt! Dank jullie wel!! Haha ja een soort van tweede decembermaand
Wat leuk gefeliciteerd! Ik was bij de tweede ook 4 maanden na de eerste weer zwanger. Ik had zelfs bij allebei dezelfde uitgerekende datum haha. Uiteindelijk was mijn eerste wat te vroeg geboren en de tweede mooi op tijd, dus schelen ze nu 17 dagen (en een jaar natuurlijk). Nu weer net zwanger, maar dit wordt een mei kindje als alles goed gaat. De eerste 2 zijn wel echt super leuk samen zo dicht op elkaar!
Ooooh wat leuk, gefeliciteerd! Ik kan me ons gesprek nog herinneren vlak na je bevalling! Wij zijn inmiddels ook alweer bezig Nog geen geluk gehad, maar ik had ook niet anders verwacht. Blijkbaar moeten we gewoon weer geduld hebben. Maar zo leuk voor jou! Hou ons op de hoogte over de verwikkelingen