Vleesboom???!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Linn21, Jan 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linn21

Linn21 Nieuw lid

Jan 15, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben nu 8 weken en 6dagen zwanger. Gister had ik een echo. Daar werd me verteld dat ik een vleesboom had van 2cm. Nu vraag ik me af, is er iemand die hier ervaringen mee heeft?:( Ik ben toch wel wat ongerust.. :x

2. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi! Ik heb ook een vleesboom. Mijne was zelf 4cm op de eerste echo. Gelukkig zit ie niet in de weg van de baby& niet voor mijn uitfang
    Het kan geen kwaad, zie het als een stukje wild vlees groeiend in je baarmoeder.
    De baby zwemt er gewoon omheen.. Enige is als het voor de uitgang zit voor de baby dan heb je kan op een keizersnee & het kan iets meer bloed veroorzaken met de bevalling.
    Mijne is zelfs gekrompen in mijn zwangerschap ( 1cm) dat is dus een goed teken. Hij kan ook afsterven & meekomen met de bevalling. Maar niets om je zorgen over te maken

3. Linn21

Linn21 Nieuw lid

Jan 15, 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Voel me gelijk een stuk beter.:D

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik heb er een van 5 bij 5. Echoscopiste had verwacht dat ik bij dit formaat wel last van zou hebben in de vorm van buikpijn. Moest haar (gelukkig) teleurstellen. Het heeft ook geen problemen opgeleverd. Ik sta ook niet onder extra medische controle en het wordt niet als complicatie gezien.

5. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

May 4, 2013
    667
    0
    0
    Ik heb er ook 1 en het enige wat mij verteld is is dat de kans aanwezig is dat de placenta na de geboorte niet vanzelf komt en ik iets toegediend krijg om dat op te wekken... maak me er niet zo druk om... schijnt vaak voor te komen...

Geniet van je zwangerschap!

Share This Page