Hallo meiden, Maak me een beetje zorgen, ik ben 5 januari j.l bevallen via een keizersnede, het was een grote zware baby van bijna 9 pond, Ik heb niet geperst of iets dergelijks heb alleen weeën gehad,en toen is besloten tot een keizersnede omdat de kleine een zogenaamde sterrenkijker was, Dit ff als inleiding, vanmiddag was ik de was aan het opruimen,toen ik net het gevoel had alsof er iets uit mijn vagina kwam,en er zit ook een soort druk op zeg maar, een zwaar gevoel, Uiteindelijk heb ik gevoeld,en voel direct aan het begin van mijn vagina al mijn baarmoedermond zitten, ik schrok er wel van, het is niet pijnlijk ofzo, Nu is mijn vraag of dit een zogenoemde verzakking is?? Of is het normaal voor tien weken na de bevalling? Misschien omdat de hele boel nog behoorlijk slap is allemaal?? Alvast bedankt voor het leZen, Groetjes .
Doe je bekkenbodemoefeningen? Een probleem met je bekkenbodem kan dit ook veroorzaken. Ik had dit ook en bij mij was het probleem een hyperactieve bekkenbodem, dus niet een te slappe. Zou eens een afspraak maken bij een bekkenfysio. Die doen ook inwendig onderzoek om te kijken naar een verzakking.
Gefeliciteerd met de kleine! Ik dacht het eerst ook en volgens mijn vk zou je bij een verzaking nog niet meer kunnen zitten. Nadat ik even gegoogled had wist ik dat ik geen verzakking had. Kijk maar eens naar een plaatje op Google.