Herkennen/herkenden jullie ook duidelijk een 4 maanden sprong? Ik herken sinds 2 dagen mijn zoontje niet meer terug! Hij gaat altijd lief slapen (soms even 5 minuten mopperen), vooral 's avonds. Vanaf dat hij 6 weken oud is gaat hij in de avond al rond 18.00 uur naar bed. Gisteren ging het overdag heel erg goed, maar de avond was echt een drama voor hem. Eerst was het 15 minuten stil, maar daarna begon hij te huilen wat al snel overging in krijsen. Ik schrok me dood...dat had ik nog nooit van hem gehoord. Getroost en weer teruggelegd, zelfde verhaal. Hij leek helemaal in paniek. Heb hem er toen maar 1,5 uurtje uit gehad, borstvoeding gegeven en weer teruggelegd. Weer krijsen en gillen...maar toen ik hem na troosten weer teruglegde viel hij van uitputting in slaap. De nacht wel heel goed geslapen, maar vannochtend weer hetzelfde verhaal. Ligt nu wel lekker te slapen gelukkig. Hij lijkt wel bang en in paniek als ik hem in zijn bedje leg en wegga... Ik merk het trouwens ook aan het drinken. Hij dronk altijd 2 borsten helemaal leeg, maar meneer heeft nu slechts aandacht voor 1 kant. Ook kijkt hij de hele tijd om zich heen en lijkt helemaal geen tijd/aandacht te hebben om te drinken. Vooral als mijn vriend in het zicht is...dan is het helemaal feest . Als hij bij mij zit dan is hij rustig en vrolijk, maar als ik hem in de box leg is het opeens ook gillen. Als ik hem dan wat afleid met speelgoed is het wel weer goed, maar ook dit is nieuw voor mij. Ervaringen? Tips wat ik nog meer kan doen om hem te troosten bij het slapengaan als hij zo in paniek is?
Nog vergeten toe te voegen...hij slaapt overdag sinds kort ook maar 45 minuten per keer inplaats van 1,5 a 2 uur. Resultaat: ik moet hem overdag 4x naar bed brengen...