4 maanden sprong..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by honeyy, Mar 7, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Echt hè.. nog even en ik ga gillen!

Mijn kleine slaapkop die van 18:30 tot 0700 sliep slaapt nog slechter dan toen hij een paar uur oud was.. vannacht om 01:00 - 03:00 & 05:00;wakker. Als hij overdag nou een beetje sliep maar nee, 30 min is lang genoeg. 😣 En hij gaat alleen slapen naar een flesje. Overdag drink hij per keer ook maar Max 120 cc ipv de 4x 180..

Hoelang gaat dit nog duren? Ik vind het alweer genoeg.

😴😴

2. BeckyB

BeckyB Actief lid

Dec 8, 2016
    204
    39
    28
    Herkenbaar! Die sprong is echt killing!!
    Bij ons heeft het echt wel een paar weken geduurd, sorry. Enige dat je kunt doen is er voor je kindje zijn en goed voor jezelf zorgen (even gaan liggen als het kan, iemand anders even op laten passen, op tijd naar bed).
    Het komt echt goed!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Hier was het ook een hele vervelende sprong. :(
    Doorslapen was na die sprong ineens voorbij.
    Geen idee hoelang hij duurde

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Meid sterkte!!! Nee serieus die sprong was kwelling!!! Hier nachten en avonden lang huilen en huilen pff
    Duurde denk ik z'n 4 weken maar leek wel een eeuwigheid!

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Horror die sprong! De aanloop er naartoe duurde hier al te lang, toen nog de daadwerkelijke sprong zelf en net op het moment dat ik dacht; dit komt noooooooooit meer goed was hij ineens over...

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Echt een vreselijke sprong! Heeft hier ook zo'n 3-3,5 week geduurd, van de een op de andere dag was het over gelukkig

7. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Ow fijne sprong he, hier wordt het net wat minder. Ze was zo toe aan andere dingen..
    Fruit gaat er heel goed in, groenten redelijk. Flesjes worden steeds minder gedronken en als ze al iets drinkt is het super onrustig, mevrouw wil het zelf doen. Vaak lukt dit wel en drinkt ze ook beter, maar niet als ze heel moe is. Misschien kun je het hem ook zelf laten proberen?
    Van haar buik op haar rug rollen lukt al een tijdje goed, andersom is haar nog maar een paar keer gelukt. En bóós dat het niet lukt, echt niet leuk.. Zo kan ik nog wel even door gaan met dingen die ze aan het proberen is maar wat gewoon nog niet lukt, op zich niet raar als je 4,5 maand bent...

Even volhouden moeten we nog, nog 8 maanden dan zijn ze 1 jaar en gaat t iets makkelijker wat dat betreft ;)

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,960
    15,002
    113
    Bedankt voor de waarschuwing, wij gaan ons mentaal voorbereiden...nu 12 weken dus nog heel even tijd.

9. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Echt verschrikkelijk. Vannacht goed kunnen slapen haha van 1 tot 5 😝

Voor fruit en groente houd hij nog stijf z'n mond dicht. Maar pakte vandaag wel makkelijker speelgoed aan. Zou het langzaam op zijn einde zijn 😂 ik hoop het zo..

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Oh ja die was echt killing duurde hier tot 8 maanden voor hij weer doorsliep (sorry..)

11. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,270
    25,739
    113
    Oooh de 4 mnd sprong 😱 Bij mijn jongste ging hij meteen over in de 5 mnd sprong... Met een maand of 6 ging het eindelijk beter :D

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ohh ohh, hier zitten we onderhand ook al een week in die fase. Ik heb oei ik groei staan maar de link tussen dit niet willen slapen en een sprong niet gelegd. Midden in de nacht wakker worden is standaard en overdag slapen is echt een strijd.

13. Beebje076

Beebje076 Lid

Feb 14, 2016
    36
    1
    6
    Even volhouden, deze sprong is echt killing maar hierna sliep hij van de een op de andere dag weer als een roosje (en nog steeds).

14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,822
    2,249
    113
    Mijn zoon is 14 maanden en slaapt nog steeds niet door 😂 maar dat valt vast mee bij jou, nog een paar weken en t is weer een engeltje!

15. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Ik heb nog een dochter van 6. Die pas door sliep met 5 jaar 😂 hoop zo dat M. Niet zo'n nachtbraker is en over paar weken er slaapt 😆

Succes met de gebroken nachten.. dat is zo slopend op dnduur

Share This Page