4 maanden troubles..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Majo1983, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    #1 Majo1983, 17 feb 2014
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
    Ik weet dat baby's rond 4 maanden een dipje krijgen, danwel door te weinig melk, danwel doordat de omgeving veel interessanter wordt. Maar zo erg? Was benieuwd of meer mensen deze ervaringen hebben.

Onze kleine man vind "normaal" drinken totaal niet meer genoeg. Hij maakt er echt een spelletje van. Hij drinkt wel ok totdat hij ook maar enigszins verzadigd is na een paar minuten en dan begint t. Hij laat heel de tijd los, wacht tot ik kijk, begint dan te lachen en hapt snel weer aan (of zuigt mijn tepel naar binnen...) om vervolgens weer precies hetzelfde te doen. Als ik niet kijk probeert hij echt mijn aandacht te trekken door geluidjes en bewegingen, net zo lang tot ik kijk om vervolgens weer hetzelfde te doen. Ook lijken mijn borsten wel muziekinstrumenten, met de tepel in zijn mond produceert hij echt de gekste geluiden! Een hele voeding lang! Elke voeding! Stiekem vind ik t wel grappig maar langzamerhand word ik er ook wel een beetje gek van haha.

Ook kan hij voortaan omrollen en niets is zo leuk als omrollen tijdens de luier verschonen. We hebben onderhand 2 man nodig om een schone pamper aan te doen!

Is dit normaal? Gaat dit vanzelf over en moet ik geduld hebben? Of is er iets wat ik kan doen/niet goed doe? Ik hoor graag jullie ervaringen!!

Volgens mij krijgt hij wel genoeg binnen, is vrolijk, heeft genoeg plasluiers en komt nog wel aan (wel wat minder veel dan voorheen).

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Hahahahah uitzingen is volgens mij het enige (lijkt me geen probleem met zo'n muzikale zoon ;) )
    En ik ging met dl in een donkere kamer zitten of liggend voeden met mijn ogen dicht, dan gaf ze soms op om mijn aandacht te trekken.

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Het klinkt wel heel gezellig ;) en ook een beetje herkenbaar...
    Ik laat zoonlief maar gaan, als ie honger heeft dan meldt ie zich vanzelf wel denk ik dan maar..

(Ps, gaat het al wat beter met drinken uit de fles? Of moet je nog steeds telkens naar huis voor een voeding?)

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Is ook gezellig haha stiekem vind ik t ook heel grappig want hij is zo schattig met zn gelach! Hij geniet ervan dus ik automatisch ook. Helaas drinkt hij nog niet uit de fles al lijkt t met "zelf doen" iets beter te gaan. Hij probeert t iig maar er gaat meer langs dan erin.

Hoef niet meer op en neer, onze gastouder lepelt de voedingen erin. Dat gaat steeds beter! Ze verdeeld zijn 2 voedingen over 3x en dan is het goed te doen. Prima wat mij betreft! En van een lepel eten kan hij dus al, makkelijk als we straks met hapjes beginnen!

Deel Deze Pagina