kolftas en/of koeltas handkolf

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Citroen80, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

Ik heb een handkolf (philis avent). Om oa. te kolven als ik even een paar uurtjes zonder baby ben.
    Nu vraag ik me af in wat voor tas ik de handkolf het beste mee kan nemen? Het is dus niet zo een groot ding. En heb ik natuurlijk ook een koeltasje nodig om de melk koel in te bewaren totda ik thuis ben.

Kan ik het beste 1 kolftas nemen met een koelelement? En welke soorten/merken zijn er? Heeft iemand er ervaring mee?

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb een koeltasje van medela waar 4 medela flesjes inpassen. Je kunt ook het koelelement los kopen.

Hij is wel vrij duur, maar ik gebruik hem 2-3 keer in de week, dus dan is het 't wel waard.

Zie:
    bol.com | Medela Koeltas | Baby

3. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
  4. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Deze heb ik ook, maar hij zat bij mijn kolf samen met een tas waar kolf en koeltasje in kunnen. Ik denk dat elk koeltasje met element kan voldoen. Bij de Blokker heb je leuke voor niet al te veel geld. Het genoemde tasje is ook wel echt gemaakt voor de medela flesjes en ik weet niet of die op jouw kolf passen..

6. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

Oke dan kan ik bij de blokker een kijken. Die koelkast bij Stip & bloem is ook leuk.
    Dus jullie bewaren je handkolf en flesje melk erin?

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik heb deze ook, ben alleen in shock dat hij los zo duur is :$

Ik heb de kolftas van de Medela Freestyle, daar gaat mijn kolf in. Koeltasje gaat weer in de kolftas, en in koeltasje zitten de flesjes :) Heb ook nog een ouder koeltasje van Medela, daar zit steeds de melk voor bij de gastouder in :)

Deel Deze Pagina