Hoeveel wakker: baby 3 weken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Stefanie83, Mar 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik vraag me af hoeveel een baby van 3 weken wakker hoort te zijn. Mijn zoontje krijgt 7 voedingen per dag, dus om de 4 uur. 's Nachts ben ik altijd ruim een half uur met hem bezig per voeding (verschonen, flesje, knuffelen) en dan leg ik hem weer terug in bed. Maar ik weet niet zo goed wat ik overdag met hem 'moet doen'. Moet ik hem dan ook steeds in bed leggen of hoort hij ook een tijd wakker te zijn? Graag wat uitleg voor deze onervaren moeder :D

Gr. Stefanie

2. Sjeetje

Sjeetje Lid

Feb 10, 2009
    87
    0
    0
    Verkoopster
    Ik lees even mee want onze zoon is ook 3 weken
    en de ene dag slaapt hij heel veel overdag en de andere dag is
    hij heel veel wakker
    wanneer zouden ze zo een beetje hun ritme krijgen?

3. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Onze dochter was na de fles even wakker en dan sliep ze weer. tegen 5 weken legde ik haar altijd even na de fles in de box een kwartiertje en dan weer in haar wiegje te slapen. uiteraard na een knuffelbeurt.

4. luni

luni Lid

Oct 19, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net zo, toen onze dochter ongeveer 3 weken was, was ze inclusief het voeden ongeveer 45 minuten wakker achter elkaar. Verschonen-voeding-knuffelen-weer naar bedje. Toen ze iets ouder werd kwam daar inderdaad ook nog even spelen in de box bij.

Ons kindje is nu ongeveer 3,5 maand en is vaak nog steeds niet langer achter elkaar wakker dan 1,5 uur als ze haar eigen ritme aan kan houden.

Ik zou hem gewoon in zijn bedje leggen. Gapen, oogjes wrijven, jammeren zijn tekenen van moeheid (meestal). Goed naar je zoontje kijken en na een tijdje ga je het vanzelf herkennen.

Share This Page