Hallo, Omdat ze zichzelf steeds wakker houd door met dr armpjes te zwaaien wil ik weleens proberen om haar in te bakeren. Maar zijn die doeken ook te huur? Want als t niet werkt vind ik het wel zonde om zo'n doek aan te schaffen. Ik zit dan aan een pacco doek te denken, die zag ik vorige keer in gebruik bij het cb en die zag er wel erg makkelijk uit. Debby
Is er niet iemand in je omgevening die er eentje te leen heeft? Anders even op marktplaats kijken, scheeld ook al een hoop geld is het niks kan je hem gewoon weer verkopen.
Hoi Debby, We hebben zo'n Pacco inbakerdoek via marktplaats gekocht en hebben er 20 euro voor betaald. Normaal betaal je er nieuw 40 euro voor. Hij is echt heel makkelijk in het gebruik. Je kan eigenlijk niets fout doen. En het helpt goed als je beebje zichzelf steeds wakker maakt door het gezwaai met haar armpjes. Succes, Marianne
Je hoeft er eigenlijk helemaal geen speciale doek voor te kopen! Ik heb voor Helena twee doeken gebruikt die ik gescheurd heb van een oud laken. En ik gebruikte schildertape en een veiligheidsspeld om de boel vast te maken. Perfect! De maten stonden in een boekje over inbakeren van Ria Blom. Ik zou wel even overleggen met het cb voor je eraan begint. Ze hebben het bij mij toen voorgedaan. Het is in het begin even een bepaalde handigheid die je moet krijgen met twee losse doeken.
ik heb heel lang de swaddle me gebruikt. heel makkelijk ding. inleggen en dichtmaken d.m.v stevig klittenband en klaar. te koop bij o.a burgerhout
Idd anders even kijken of misschien iemand in jouw omgeving een inbakerdoek heeft. Zo heb ik dat ook gedaan! Eerst uitgeprobeerd en daarna zelf aangeschaft... Joris heeft toen de eerste week van het inbakeren in een mooie roze inbakerdoek gelegen
Ik wist niet dat er ook nog andere soorten inbakerdoeken waren. De swaddle me is stukken betaalbaarder dan de pacco doek dus ga ik die uitproberen. Jill heeft t al gauw warm, kan haar geen 'badstof' pakjes aantrekken. Zal ik dan maar voor de katoenen versie gaan of voor de flanellen? En is het dan de bedoeling dat ze nog wel onder een dekentje ligt? Ze slaapt nu onder een vellux dekentje ( een enkele maar dan dubbelgeslagen ) met een lakentje. Debby
Ik heb Quinn in een pyama, bakerdoek, lakentje en een enkel dekentje. Is even kijken hoe je kindje uit bed komt, af en toe in het nekje voelen enzo. Ook hoe warm/koud het kamertje is