Is het normaal dat de 2 voortandjes iets uitelkaar staan. Thyron heeft nu een spleetje tussen z'n tanden. Ik ben benieuwd of er meer zijn.
Stijn heeft dat ook, ik dacht zelf dat de tandjes ernaast het wel wat dichter bij elkaar zou drukken maar dat is niet gebeurd.
Fenneke heeft dit ook,een grote spleet tussen haar tanden. Ik vind het heel grappig uitzien Iedere keer schiet ik in een lach als ze naar me kijkt
Iman heeft dat ook, en ik had t vroeger ook. Bij mij is het weggegaan toen ik het melkgebit gewisseld had.
Ja Yara heeft dat ook, schijnt normaal te zijn, ik heb wel s gehoord dat de tanden die hierna komen meer plek innemen of zoiets, en dat er zo wat ruimte gemaakt wordt?
Ja klopt helemaal wat je zegt juut, ben maar blij als er wat ruimte tussen de voortandjes zit dan hebben de echte tanden tenminste genoeg ruimte straks en hoeven ze niet te gaan wringen
loopt het lipriempje er niet tussendoor? mijn broertje heeft dit namelijkgehad en toen moest de tandarts het losmaken. is zo gebeurd hoor, en ze hebben er weinig last van
Fatih heeft ook een spleetje tussen zijn voortanden, in de turkse cultuur zeggen ze dat als je een spleet tussen je tanden hebt heel rijk wordt later.....ik geloof er zelf niet zo in!
Ilya heeft ook een spleetje tussen zijn voortanden. Ik heb ook gehoord dat dit is omdat melktandjes kleiner zijn dan "grote mensen"tanden en zo hebben die grote tanden genoeg ruimte wanneer ze gaan wisselen
Hier ook een kleintje met een spleet, misschien dat het iets minder wordt als hij ooit eens zijn melkgebit verwisseld maar aangezien mijn vader en al mijn ooms ook een spleet hebben verwacht ik eigenlijk wel dat die blijft. Groetjes anita
Thanx voor de antwoorden dames, het is dus gewoon normaal. Ben wel blij want vind zo een spleet tussen de tanden niet echt mooi ofzo