Kan dat? 'Voorkomen' dat je een 4 maanden dip krijgt? Iemand een idee? Heeft het bijvoorbeeld zin om voordat de dip er is al fenegriek te slikken of extra bv-thee te drinken?
Ik probeer het zeker te voorkomen. Ben idd begonnen met bijkolven, en bv thee. Misschien haalt het niks uit, maar dan heb ik wel een lekkere voorraad!
waar is die dip eigenlijk op gebaseerd en heeft iedereen dat? kan het ook op een ander moment? 3 of 5 maanden? ik ben benieuwd!
Regeldagen (want dat is een vier maandendip gewoon) kun je niet voor zijn. Maar door meteen adekwaat te handelen ben je er wel snel door. Als je echt exclusief en op verzoek voedt merk je er meestal erg weinig van.
Joh, wist helemaal niet dat het eigenlijk gewoon om wat regeldagen gaat! Hebben we hier sowieso nog weinig last van gehad dus dan gaat het goed komen. Hij drinkt eigenlijk alleen maar bij mij, heeeel zelden een flesje en voedt altijd op verzoek. Gaat goedkomen dus!
Het zijn gewoon regeldagen. Tel daarbij op dat bij kinderen die borstvoeding krijgen de eerste vier maanden hard groeien en dat de groei daarna afvlakt en dat bij kinderen die geen borstvoeding krijgen juist de eerste 4 maanden de groei minder gaat en na 4 maanden juist sneller gaat...en je hebt kans dat normale groei als 'dip' geinterpreteerd wordt!