Hoi allemaal, Na 4 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, waarvan 1 miskraam en de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de afgelopen 3 maanden, ben ik opnieuw zwanger. Sinds gister helaas wel weer bruin bloedverlies/afscheiding en sterk het gevoel dat het mis aan het gaan is…. Vandaag mocht ik gelukkig langs het ziekenhuis voor een echo maar omdat ik waarschijnlijk pas 5,5 week ben konden ze niet veel meer zien dan een vruchtzakje. Gelukkig wel in mijn baarmoeder dit keer. Het bloedverlies blijft bruin bij afvegen maar wordt nog niet meer. Wel wat lichte buikpijn maar die had ik eerder ook al zonder bloedverlies. De gynaecoloog heeft mij nu progesteron voorgeschreven die ik 2x per dag moet inbrengen. Ik weet niet meer wat ik er van moet verwachten en begin de hoop alweer op te geven. Iemand ervaring met progesteron bij bloedverlies? En zijn hier meer dames met zoveel pech? Het lijkt me fijn om eens met gelijkgestemde hierover te kunnen praten. Liefs, Ramona
hier ook 5 miskramen gehad, voor de laatste zwangerschap 4 stuks. Toen ook wel onderzoeken gehad maar kwam niets uit. Ik hield me vast aan de gedachte dat we er wel weer doorheen kwamen samen als het niet goed zou zijn. De laatste keer lukte mij dat niet meer. Toen hebben we dan ook besloten dat dit de laatste poging zou zijn. We hadden allebei al kids en dat is een prachtig gezin. Een kindje samen voelde als kers op de taart maar mocht ook niet ten kosten gaan van wat er al was. Dus toen het negatieve echt ging overheersen besloten nog 1 laatste poging te doen. En natuurlijk bleef die wel zitten De onzekerheid elke keer weer, de hormonen, het afwachten als je weet dat het niet goed zit, ik vond het killing. Ik hoop echt heeeel erg voor jullie dat jullie dit kindje gegeven mag worden. Succes met deze intense dagen/weken.