Miskraam of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anne88R, 26 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne88R

Anne88R Lid

11 mrt 2012
    6
    1
    3
    NULL
    NULL
    Goedenavond,

Ik ben opzoek naar jullie adviezen en ervaring.

Ik heb een zoon van 9 en dochter van 6, en wij zijn nu aan het proberen voor nummer 3☺️

Voor de geboorte van mijn zoontje heb ik 4 miskramen gehad. Die kwamen niet vanzelf opgang, en heb toen 4x tabletten gekregen.

Nu zou ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Dit gebeurde niet. Toen een kruidvat test gedaan met een amper zichtbaar streepje. Zondag een CB en die gaf zwanger aan.

Zelf niet een heel goed gevoel over deze zwangerschap omdat na 2 dagen de teststreepjes niet echt lekker opliepen. Bleef erg vaag.

Zondag donderdag ochtend heb ik helder rood bloedverlies, zonder stolsels. Niet zo heftig als een normale menstruatie maar verlies toch behoorlijk wat bloed. Donderdag ochtend was mijn test dan ook zo goed als negatief. Ik ging uit van een miskraam.

Om er zeker van te zijn vandaag opnieuw een kruidvat test gedaan, en nu was de testlijn veel duidelijker. Dit zag ik even niet aankomen. Nog geen knaltest, maar wel duidelijk een lijn.

Wat kan dit zijn? Zou dit toch een miskraam kunnen zijn? Of iemand een ander idee?

Na Pinksteren ga ik bellen met de gynaecoloog.

* Bovenste foto is de test van vandaag
    Onderste foto rest van donderdag

Bijgevoegde bestanden:

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.462
    8.614
    113
    Vrouw
    Dit zijn 2 verschillende testen of niet? Je kunt de op/afloop echt enkel maar beoordelen met dezelfde testen en op dezelfde wijze afgenomen. Ik vind je streepje nog erg licht. Hoeveel dpo ben je nu?

Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina