4 miskramen in half jaar tijd

Discussion in 'Miskraam' started by Hennie36, Sep 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hennie36

Hennie36 Lid

Feb 21, 2015
    75
    1
    0
    Ben 37 jaar en zijn vanaf november 2014 bezig om zwanger te worden...heb nu 4 miskramen in 6 maanden tijd gehad.
    Wordt erg snel zwanger maar meestal na 4 weken en 3 dagen eindigt het in een miskraam...2 verschillende bloedtesten gehad.
    En inwendig onderzoek is ook helemaal goed!
    De gynaecoloog zegt dat het een keer goed moet gaan!
    Wie heeft dit nog meer mee gemaakt?

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Wat ontzettend kl*te om mee te moeten maken. Ik herken het in die zin, dat ik in krap een jaar tijd 3 miskramen, een MA en een bbz heb gehad. Voor zover ik weet heb je na 2 of 3 miskramen recht op een herhaald miskramenonderzoek! Gezien je leeftijd vind ik dat er meer zorg moet zijn voor deze herhaalde miskramen. Lakse houding van je gyn wat mij betreft.

Wat je zou kunnen proberen is "preventief" kinderaspirine (100 mg) slikken. Baat het niet dan schaadt het niet. Bij mij was er sprake van een mild bloedstollingsprobleem, maar toch ging het steeds mis. Toen ik KA ging slikken ging het wel goed.

Heel veel succes en sterkte!

3. runstar

runstar Actief lid

Nov 9, 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik vind het ook een vrij lakse houding van je gyn gezie je leeftijd. Bloedonderzoek naar o.a het gehalte Homocysteine kan van belang zijn. Er bestaan sterke vermoedens dat een teveel aan deze stof zorgt voor (herhaalde)miskramen. De vitamines b6, b12 en vooral b11, kunnen dan geslikt worden( volgens mij in verhoogde doses) om het gehalte van dit Aminozuur te verlagen en de kans op een miskraam te verkleinen.

4. Hennie36

Hennie36 Lid

Feb 21, 2015
    75
    1
    0
    Bloedstolling onderzoek is geweest.
    En alle bloedonderzoeken die gedaan kunnen worden zijn gedaan en ook een nieuw bloedonderzoek om te kijken of mijn schildklier geen antistoffen aanmaakt...Want dat is een nieuwe onderzoek en als ik antistoffen aan zou maken zou ik aan een studie mee doen.
    Maar gelukkig is dat ook allemaal goed.
    Maar ze zeggen dat ze nu alles gedaan hebben wat kan en het moet een keer goed gaan.
    Maarja Hoe lang ga je nog Door en je gelooft ze ook als ze zeggen dat dit alles is wat ze kunnen doen.
    Pffff vind het lastig allemaal.
    Afgelopen donderdag zware operatie aan mijn duim gehad...was toen het vruchtbaarst,volgende maand maar weer nieuwe ronden en nieuwe kansen.

5. Angros

Angros Lid

Aug 16, 2015
    96
    0
    0
    Wat ontzettend heftig meid. Heel veel sterkte ermee. Als er niets uit de gangbare onderzoeken is gekomen is er (helaas) heel weinig mogelijk. Heb het idee dat er nog maar heel weinig bekend is over de oorzaak van miskramen. Heb het helaas ook al 2 keer meegemaakt.

Share This Page