2 dagen na miskraam na huishouden buikpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Molensteen, 27 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vrijdag rond 14:00 de miskraam gehad, na opwekken.
    Gisteren wat steekjes nog gehad, maar te vergelijken met menstruatiepijn. Vandaag de toiletten en badkamer gepoetst en toen ik klaar was en rustig zat begon het pijn te doen. Heb ik dan toch te veel gedaan? Hoopte eigenlijk deze week weer te gaan werken. Maar als ik na 1,5 uur huishouden al last heb dan gaat een werkdag niet echt lukken denk ik.

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mijn ervaring is dat als de miskraam compleet eruit is, de pijn weg gaat en blijft. Misschien heb je dus nog wat resten in je baarmoeder. Heb ook 1x restweefsel gehad en dan verlies je zo nu en dan bloed/bruin en ook soms pijn. Verlies je ook nog bloed?

Sterkte!

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik voelde me na beide miskramen nog een paar dagen echt goed beurs. Toevallig had ik er 1 op donderdagnacht en de 2e op vrijdagmiddag en lichamelijk had ik voor beide echt wel het hele weekend op de bank nodig door de buikpijn.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik verlies minimaal bloed net als de enerlaatste laatste dag van een menstruatie
    Maar vrijdagavond was de pijn in buik weg. Maar af en goe wel dat menstruatie pijn.

Maar nu is het echt net alsof ik te hard gesport heb

Deel Deze Pagina