4 miskramen wat nu...

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Joyce583, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Van oktober 2013 tm september 2014 heb ik 4 miskramen gehad waarvan de eerste een missed abortion en derest spontaan rond de 6 a 7 weken. Na de standaart onderzoeken in het erasmus die niks uitwijzen wordt het bestempeld als domme pech. Ik heb veel gelezen over progesteron tabletten tegen miskramen wat nog weleens gegeven wordt maar in het erasmus doen ze daar niet aan omdat het nog niet bewezen is, al wordt het bij ivf wel voorgeschreven. Voor een andere behandeling komen we niet in aanmerking want ik wordt tenslotte zwanger, erg frustrerend omdat niks doen eigenlijk geen optie is in mijn hoofd. Soms kan je maar beter helemaal niet zwanger worden dan krijg je dus meer hulp als nu denk ik weleens.

Zijn er vrouwen die wel die progesteron hebben gekregen (ik heb veel goeds gelezen hierover) en vanuit welk ziekenhuis was dit zodat ik evt daarheen kan? Of zijn er meerdere behandelingen mogelijk dan alleen de standaart testen?

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Joyce, er zijn hier ook een aantal meiden die het op eigen initiatief gebruiken en zelf online kopen.
    Het is niet goedkoop, maar mss wel een optie.
    Andere optie zou zijn dat je eens overlegd met je huisarts.

Deel Deze Pagina