ja ik weet het alweer een vraag!! Maar goed ik ben nu 23+2 weken zwanger. Ik zit net rustig achter de computer krijg ik toch opeens flinke steken rechts onder in mijn rug en rechts voor onderin mijn buik en die steken in mijn buik breiden zich iets naar het midden uit. Ik weet dat steken meestel geen kwaad kunnen maar deze zijn zo heftig dat ik er echt van schrok. het zijn ook niet echt steken van komen en gaan het blijft eigenlijk de hele tijd aanwezig nu is het overgegaan in een heel naar gevoel. wat kan dit zijn?
Hallo Wennietje. Waarschijnlijk een zenuw of spier die knel heeft gezeten en weer terug op zijn plekje is geschoten. Niks ergs. Groetjes Ineke.
Ik heb vandaag weer van die steken maar nu net onder mijn navel en iets naar links duurt echt al de hele dag doet echt pijn vooral als ik sta kan het dan nog geen kwaad
Hallo Wennietje. Pijn net onder de navel en dan links zijn de darmen. Je darmen worden omhoog gedrukt door het groeien van de baarmoeder. Hierdoor worden ze verplaatst waardoor je last heb van kronkelde darmen en dit kan pijn veroorzaken. Groetjes Ineke