Advies nodig schema

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Baibey, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Hoe hebben jullie dit gedaan?

Ik maak F. nu elke dag wakker voor haar laatste fles om 23.00. Haar een na laatste fles krijgt ze om 19.00. Ze slaapt vanaf 20.30-21.00 dan heel diep. Moet ik haar anders om 20.00-20.30 haar laatste voeding geven zodat ik haar niet uit die diepe slaap hoef te halen? Ze slaapt nog niet door als ik de laatste fles om 23.00 geef en ben bang dat als ik de laatste om 21.00 geef dat ze dan om 1.00 en om 5.00 komt. Maar aan de andere kant slaapt ze dan zo diep dat ik het betwijfel. Ben gewoon bang om haar hele 'ritme' om te gooien. Graag jullie ervaringen!

2. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter krijgt ook fles om 19.00 uur en slaapt ongeveer ook vanaf 20.30-21.00 uur. Wij geven de fles van 23.00 uur slapend. In het begin maakten we haar wakker, maar ik vond het sneu. En op een gegeven moment zijn we haar niet meer wakker gaan maken en ze drinkt wel gewoon. Aanhappen duurt wel vaker wat langer maar zodra ze drinkt is het goed. Meestal drinkt ze minder dan halve fles maar ze redt het ermee tot volgende ochtend 7.30 uur. Ze gaat hier steeds minder drinken dus op deze manier verdwijnt de voeding vanzelf. Er zijn moeders die zo'n slapende voeding gewoon in het bedje doen, wij doen dit i.v.m. verborgen reflux niet. We halen haar wel uit haar bedje.
    Toen wij de voeding deden om 20.00 uur, moesten wij er 's nachts uit hier. Je kunt het natuurlijk proberen, ieder kindje is anders.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Als je om 19.00 een voeding hebt gegeven zou ik er niet nog een geven om 20.00, dat is echt veel te dicht op elkaar!!
    Je zou een droomvoeding kunnen proberen OF kijken wat ze doet als ze de laatste voeding laat vallen. Dan zou je de andere flessen "moeten" ophogen,weet niet wat ze nu krijgt?

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Wat is nu je schema en hoeveelheden?

Hier was het exact hetzelfde... 19:00 fles, in slaapvallen rond 21:00 en om 23:00 niet wakker te krijgen voor fles en droomvoeding werkte niet, siem dronk gewoon amper.

We hebben het schema aangepast. Dat krijg je toch komende tijd... Het is nooit hetzelfde met de babies...

Eerst geprobeerd 5 flessen van 08:00-21:00 in te passen, maar dat accepteerde hij niet. Dus we zijn snel op 4 flessen uitgekomen.

08:00/12:00/16:00/19:30

5. Baibey

Baibey Actief lid

29 sep 2012
    420
    0
    0
    Schema is nu weer veranderd. Ze drinkt haar fles nu savonds wel leeg. Ik geef om 3 uur ook 150 cc maar dan slaapt ze daarna heel slecht. Ik hoor haar kokhalzen. Ik ga aankomende nacht proberen 90 cc te geven maar de ervaring is dat ze dan blijft huilen voor voeding. Zo lastig allemaal!

Deel Deze Pagina