Hallo mama's, Ik heb een tijdje lang gekolft met een heel ouderwetsekolf, een handkolf met een pomp waar je aan moet trekken van medela( piston kolf), en dan kolfde ik 's ochtend 1 borst en Olaf dronk dan de andere borst. De opbrengst was telkens zo'n 120-150 ml. Nou moet ik volgende week weer gaan werken en wil dus op het werk kolfen, dus dacht laat ik een goede handkolf kopen... dat is dus de avent isis geworden....maar nu kolf ik nog geen 60 ml 's ochtens . Avent al gebeld dat het vacuum niet goed is, nieuw "tuutje" ontvangen wat meer vacuum moet opleveren, maar nog steeds geen spectaculaire opbrengst. Moeten je borsten wennen aan een nieuwe kolf? en wat zijn jullie ervaringen met de avent isis handkolf? Tot nu toe ben ik zeer teleurgesteld erin
Ik heb geen Avent kolf, maar mijn ervaring is wel dat je borsten moeten wennen aan een nieuwe kolf. Ik denk dat voordat jij weer gaat werken volgende week je weer je oude hoeveelheid kolft en hopelijk zelfs meer
Mijn medela swing ging kapot en ik kocht een 2e hands ameda lactaline. Ik kon er niet aanwennen, het duurde mij eigenlijk te lang. Ik heb toen een nieuwe swing gekocht. Ik denk als je verschillende keren per dag oefent het uiteindelijk wel beter gaat, geef het even de tijd.