4 mnd en nog steeds 6 voedingen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mo1978, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hallo

mijn dochter hannah is 4 mnd
    ze komt snacht's nog om de fles
    ze drinkt ongeveer 165 cc
    nu komt ze soms om de drie uur voor die tijd begint ze heel hard te krijsen en naar haar zij draaien en kreunen
    gaat nu een paar dagen zo
    gister heeft ze zelfs 7 voedingen gehad
    komt dit iemand messch bekend voor dat harde krijsen en naar de zij draaien en dat kreunen
    ik word er een beetje hopeloos van kom nergens aan toe zo
    slapen wil ze ook bijna niet

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    misschien iets meer per voeding gaan geven?
    misschien heeft ze niet meer genoeg aan die 165 per keer.
    hoeveel weegt ze?

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ze is vandaag gewogen
    ze weegt over de 6100 maar ik heb 165 in de fles en ze drinkt hem soms wel soms ook niet leeg
    dus kan wel meer aanbieden maar als ze de 165 nie op drinkt gaat de rest er ook niet in

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Lena was ook hongerwolfje (nog steeds trouwens)

Ging meestal uit van 200+6 per flesje. Heel soms was dat te veel en kon ze met minder toe, maar veel vaker was het te weinig. Ben toen gaan mengen met friso voor hongerige babietjes, toen zat ze netjes tegen de 5.

Is het een idee om de laatste fles bijv. te mengen met voeding voor hongerige kindjes? Of die helemaal zo te geven en overdag te mengen? (gaat hier nl. niet helemaal goed als ik constant die voeding geef, verstopping enzo)

Heb altijd wel zo gedaan als ze honger geeft, geef ik haar eten, ze zal het nodig hebben. Wat op het pak staat, zijn maar gemiddelden.

Moet het ook niet proberen om haar honger te laten lijden, dan gaat ze krijsen, wordt ze helemaal strak en niet meer stil te krijgen, behalve met eten.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lastig. Toch misschien proberen wat meer aan te bieden. Als de fles leeg gaat lust ze misschien wel meer.
    Ken hetr probleem niet. Ivy zit al op 4 voedingen zelfs van 210 cc met 6 scheppen

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

jeetje
    nou vanacht heeft ze trouwens de fles laten staan ze kwam gisteravond om kwart voor 10 en ze kwam vanmorgen kwart voor 7 pas weer
    heerlijk hoor want ik zat de nacht ervoor om kwart over drie benee met haar en ze wou helemaal nie meer slapen

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ze krijgt voor de nacht al voor hongerige baby's
    maar ga het nu mengen overdag met friso 1 zeg maar en ens kijken hoe dat gaat
    ze komt vaak ook eerder voor de fles en dan krijgt ze hem ook gewoon hoor
    ik heb togh wel het idee 'dat ze er maar even zat van is van de friso standaard zeg maar
    nou zal me benieuwen

8. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    Ik ben op ook gaan mengen 1/3 friso standaard en 2/3 hongerige baby's. Opeens ging hij van 7 voedingen naar 5 voedingen. En ook nog maar voeden om de 4 uur. Sinds een week geef ik hem 's avonds een papflesje. Misschien een optie?

9. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik ben van de Omneo helemaal over aan het gaan op de Forte.
    Van Omneo kon hij niet goed poepen, omdat hij zon honger had ben ik gaan mengen en ineens kon ie weer gewoon poepen. Ben iom cb helemaal aan het overstappen naar Forte. En van 3,5 uur tussen de flessen zit er nu soms 5 (!) uur tussen de flessen! EN ik ben nog niet eens helemaal over!

10. sara26

sara26 Actief lid

22 mei 2008
    101
    15
    18
    Vrouw
    Purmerend
    Ik zou ook 's avonds voeding voor hongerige baby gaan geven, daarvoor lekker in bad en dan kijken hoelang hij slaapt, en dan in de ochtend meer aanbieden, kijken of ze dan meer drinkt en dan proberen 4 uur er tussen te doen. Is bij ons ook zo gegaan. Rio drinkt nu 4 flessen van 210 + 7 en de laatste is dan met nutrix.

gr

11. sara26

sara26 Actief lid

22 mei 2008
    101
    15
    18
    Vrouw
    Purmerend
    PS: Sann, het is toch 210 ml 7 scheppen?

gr

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Vanaf 4 maanden mogen ze ook Nutrix, vind je dit misschien een oplossing voor de laatste fles? Sharon sliep al na 3/4e fles toen ze Nutrix kreeg.....

Succes!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zei het verkeerd. Kom op zo'n 210 a 220 cc inclusief de scheppen. wij doen 195 water met 6 schepjes. Ietsje meer water ivm verstopping.
    210/7 krijgt ze echt nog niet op hoor.

Deel Deze Pagina