van 5 naar 4 voedingen bij een gewicht van 5 kilo

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sann, 15 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Sinds een dag of 5 zijn we bij ons meisje van 5 naar 4 voedingen gegaan. We maakten haar eerst altijd om eenuur of 12 wakker voor de laatste voeding maar konden haar dan amper wakker krijgen en ze dronk dan slecht. We dachten dus nou dan maken we haar maar niet wakker en komt ze voortaan maar weer voor een nachtvoeding. alleen dat deed ze niet. Mevrouw sliep gewoon lekker door tot de volgende ochtend 8 uur. Nu zit ze dus op 4 voedingen van 195 water en 6 scheppen. Gemiddeld krijgt ze op een dag zo'n 700 cc binnen denk ik.
    Aan de ene kant denk ik het is goed zo want zij lijkt zich er prima bij te voelen en geeft niet aan meer honger te hebben. Aan de andere kant denk ik dan weer die regel dat je pas vanaf 6 kilo naar 4 voedingen mag zal er niet zonder reden zijn dus doen we dit nou wel goed.
    Zijn er meer mensen die al eerder op 4 voedingen zijn overgegaan en bleef je kleintje goed groeien?

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmmm, heb niet goed opgelet. zie ineens dat hier niet ver onder een topic staat over 4 flessen. sorry. :oops:

Deel Deze Pagina