Hallo allemaal, Laatst had ik een onderwerp over 'eetbare' vingerverf. Nou, de lidl had hem helaas niet op voorraad, maar ik heb hem gevonden hoor. Bij de babywalz! Dus, iedereen die op zoek is, daar kun je het vinden. Veel plezier!
Bedoel je deze? Vingerverfset - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby Er staat bij "De verf in zes prachtige kleuren is onschadelijk voor de gezondheid." maar ik neem aan dat alle kindervingerverf onschadelijk is voor de gezondheid. Of ben ik dan naief? (Voor wie zich ongerust maakt: mijn dochter vingerverft tot nog toe alleen op de kinderopvang )
Nee, niet alle vingerverf is onschadelijk. Vaak staat erbij, niet onder de 3 jaar i.vm. inslikkingsgevaar oid. Nou, die haal ik dus niet voor haar!
Hmm ben ik dan zo snugger, maar ze eten die vingerverf toch niet op? Of bedoel je dat het minder slecht is als andere vingerverf wanneer die op de huid komt?
bij de hema hebben ze ook twee soorten vingerverf, eentje vanaf 3 jaar en een voor de allerkleinste.... kliederen maar!
Hier wél hihi... maar ik ga binnenkort het receptje maar eens uitproberen voor vingerverf op basis van voedingskleurstof en water en nog wat . Dat stond hier ook op het forum. Natuurlijk mag ze het dan nóg niet opeten, maar dan hoef ik er iets minder bovenop te zitten...