4 mnd sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eefje is nu 4 1/2 maand (-3 wk gecorrigeerd) en volgens mij is ze bezig met haar 4 mnd sprong.

Ze heeft nooit echt veel last gehad van de sprongetjes en het lijkt net alsof deze dus ook keihard binnen komt vallen.. overdag niet slapen, niets willen, mopperen, hangen, maar ook weer niet en willen hangen, ene moment vrolijk, dan weer mopperen... het liefst rijdt ze de hele dag paardje op mijn knie of vliegtuigje.. proberen om te draaien en boos worden omdat dat niet lukt en dan nog weigeren om in de box te liggen.. vannacht hebben we haar wel 100x de speen kunnen geven terwijl ze normaal eigenlijk dat ding amper nodig heeft en 's nachts helemaal niet.. ze kon zo lief spelen en nu is na een minuutje of 10 de lol er wel vanaf en moet ik wat nieuws bedenken..

Eten gaat gelukkig wel goed, al loopt het kwijl haar met liters de mond uit en vreet ze daarnaast echt zowat haar handjes op, geen verstandig idee als ze net gegeten heeft..

ik voel me zo incompetent op dit moment, en doodmoe, ze heeft echt continu aandacht nodig... daarnaast is dit mijn laatste week van mijn verlof en ik had zo'n zin gehad in een gezellige week... ze kan ook nog steeds lekker lachen en zo, maar ze is zoooo ontzettend vermoeiend..

zucht... komt het ooit nog goed?:D

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

klinkt als een sprongetje inderdaad, 1 advies is daar maar voor: adem in.......adem uit.......en volhouden tot het voorbij is!

succes hoor, hier duren de sprongetjes tot nu toe hooguit een week, dus ik hoop voor je dat dat in jouw geval ook zo zal zijn :D

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    phew dan nog 2 dagen te gaan!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha! komt goed, het kan ook ineens vandaag over zijn! :)

Deel Deze Pagina