daar ben ik wel eens nieuwschierig wij krijgen altijd met de slee hele apparte blikken. wij hebben ook geen houten slee wij hebben deze Slee Snow Tiger Comfort - Sleetjes in de grijs/gele uitvoering
Leuke slee hoor!!! Wij hebben die van de Aldi opgehaald vorige week. Daar wil ik nog wel een reugleuning bij kopen, die zijn dacht ik wel universeel toch?
Gentle bij de Bart Smit ! Die heb ik van de week besteld! En ze brengen hem ook nog gratis thuis! Kost 39 euro. Wij hebben hem als Sinterklaas kado gekocht!
Ik heb een opvouwbare houten slee. Ik heb er voor dit jaar een rugleuning opgekocht. Die kan je er ook zo af halen zodat hij niet veel ruimte in beslag neemt.
Een houten slee met rugleuning die er ook vanaf kan. Verder is de slee inklapbaar. Vandaag binnengekomen dus mooie timing
Ik heb vanmiddag de laatste inklapbare houten slee bij Intertoys weggekaapt, er schijnt een enorme run op te zijn. De zitjes waren al uitverkocht en ze weten niet of die nog wel binnen komen. Weet iemand waar ik die zitjes nog meer kan krijgen? Praxis hoorde ik al iets van? Bij Bart Smit zag ik de sleeen ook al niet meer op de website staan, die wilde ik eerst bestellen.
vanaf hoe oud kan je baby op de slee ?? Is er iemand die dat weet ?? Mn zoontje is bijna 8maand, maar dat is denk ik nog net te jong.
Zit hij nog in de MC? Ik heb vorig jaar wel moeders gezien die de MC op de slee hadden vast gemaakt. En hier stond laatst ook een tip over het zitje van de Ikea kinderstoel op de slee. Zodra hij daar in kan zitten, kan hij dan ook op de slee! Enneh, de winter duurt nog even, dus hopelijk kan hij het over een paar weken wel!
hier ook 1tje van de intertoys met zitje erin zodat wel meneer vast kunnen zetten ideaal!!!! gelukkig hadden wij hem al 4 weken geleden besteld want hij is nu uitverkocht!
Dit jaar hebben wij deze slee: TSL Weez I We hebben hem nog niet kunnen gebruiken, ligt net te weinig sneeuw hier.
nog geen leuning kunnen vinden, wel op sleetje.nl maar daar noet je ze mét slee kopen, dus niet los, op marktplaats ook niet kunnen vinden...zoek maar even verder nog.
Heb gisteren de Davos slee besteld bij Neckermann. Hopelijk komt ie vandaag of morgen, zou wel leuk zijn. Geen rugleuning, mijn ervaring is dat die al erg moeilijk te krijgen zijn. Kijk eerst wel even hoe het gaat zonder. Oja, wel bewust voor een wat langere slee (100 cm) gekozen zodat er eventueel ook een vriendje of vriendinnetje mee op kan!