Beste dames, Ik geef volledige BV, en gebruik alleen de condoom als voorbehoedsmiddel. Nu is er op 17 oktober iets 'mis gegaan', en is er toch sperma in me gekomen. Nu er ook bepaalde herkenbare (van m'n vorige zwangerschappen) symptomen optraden, raakte ik helemaal in verwarring. En omdat m'n cyclus nog helemaal niet terug is, wist ik ook niet wanneer ik precies moest testen om er zeker van te zijn. Ik heb begrepen dat er nl. wel een eisprong kan optreden, ook al ben je nog niet ongesteld geworden na de bevalling. Ik las dat je tenminste 19 dagen moet wachten vanaf de dag van gemeenschap, dat heb ik gedaan en de test was negatief. Ik was een beetje verrast, omdat ik allerlei symptomen heb/had.. dus toch niet zwanger? Ik durfde niet al te opgelucht te zijn, had ik te vroeg getest? Waar kwamen al die symptomen dan vandaan? Heeft het te maken met ontzwangering? Nu heb ik vandaag weer getest, deze keer met de clearblue digitale, en er stond duidelijk Niet zwanger. Dit is 23 dagen na de 'onveilige' gemeenschap. Is deze uitslag betrouwbaar genoeg, kan ik er nu van uitgaan dat ik zeker niet zwanger ben? Ondanks zogenaamde symptomen? Het doet me gewoon zoveel denken aan hoe m'n vorige zwangerschappen in het begin waren, erg verwarrend. Alvast bedankt!!
hoihoi, lijkt me erg sterk dat je zwanger bent. Ik heb gelezen dat de kans groot is dat als je bij volledig bv voor de 6 mnd ongi wordt je geen eisprong hebt gehad. Als je 14 dagen na je ei zit, zou je bij een zwangerschap positief moeten testen en dat heb je niet gedaan. Sperma blijft meestal maar een paar dagen leven, al kan het wel een week zijn. Maar 14 + 7 is al 21 dagen, dus ook daar zit je al overheen. Dus lijkt me erg sterk dat je zwanger bent. En wat betreft de symptomen: rond die tijd had ik ook allerlei symptomen en bij ruim 6 mnd (en volledig bv) werd ik pas voor het eerst ongi. Voor mijn 1e ongi had ik gevoelige borsten, was moe etc.etc. De dag zelf was ik erg misselijk. iig suc6 ermee. Anders voor de zekerheid over 1 week nog 1x testen? doeidoei
Het lijkt mij inderdaad ook erg sterk! Na mijn eerste bevalling werd ik pas na 8 maanden weer voor het eerst ongesteld en was 2 maanden later gelijk weer zwanger. Maar goed te lezen dat die zogenaamde symptomen er dus toch ook gewoon bij horen? Dus toch ontzwangering? Sowieso staat het hele hormoonsysteem nog op z'n kop, dus daar zal het wel door komen! Hmm 9 maanden ontzwangeren is het toch? Dus nog 5 maandjes te gaan voor ik weer 'oké' ben
hihihi ik heb nog steeds allerlei kwaaltjes en nog een paar dagen tot de 9 maanden! Kan ik het ontzwangeren niet meer als excuus gebruiken. MAar de borstvoeding wel hihihi suc6 ermee