Omg!! Elke maand kan ik niet wachten tot 8-9 dpo om te testen. Deze maand had ik geen hoop. Door omstandigheden maar 1 x gezellig gemaakt 4 of 5 dagen voor eisprong. Ik voelde niets behalve de gebruikelijke ongi symptomen. Gisteravond toch even een testje gedaan omdat ik mijn ongi al had verwacht. Meestal begint het bij mij op 10 dpo en het was al 11 dpo, bijna 12 dpo….ik had eerder niet eens aan testen gedacht!!! Meteen een streepje!!!! Ben echt een beetje in shock hoe dat kan zo 1 x ver voor de eisprong!!! Nu duimen dat het deze keer goed gaat!!! Heb wel afgelopen week nog carpaccio, kreeft en ribeye gegeten en wijn gedronken, omdat ik echt dacht dat het niet raak zou zijn en normaal ben ik zo voorzichtig!!!!!! Moest het ff kwijt! Iemand anders ervaring met ver voor eisprong zwanger?? Komt volgens mij niet zo vaak voor…. Ik dacht altijd zaad leeft 2-3 dagen
Weet je zeker dat je eisprong goed was? Als je meteen een dikke streep had dan lijkt het alsof je al verder was en je eisprong dus eerder. maar gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! In sommige gevallen/ verhalen hoor je wel eens 7 dagen, dus het kan zeker. Hoe fijn in een maand waar je echt uit gaan van menstruatie en lekker hebt gegeten en gedronken waar je zin in had. Kan echt geen kwaad hoor, geen zorgen. Ik heb zelfs na mijn NOD nog gerookte zalm gegeten (omdat ik dacht ik dat weer een miskraam zou krijgen). Ik duim voor jou voor een goede oploop en mooie echo over een paar weken!
Ja dit inderdaad. Als de streep echt zo dik was, dan was je eisprong eerder en zat je dichterbij je eisprong dan je dacht... Gefeliciteerd!!!!
Wauw! Gefeliciteerd. Hoe fijn is het inderdaad om in de maand waarin je het niet verwacht zwanger te worden! Geen ervaring met zo veel dagen voor eisprong maar het kan en jij bent er zo te horen één van!
Gemiddeld leeft goed zaad zo'n 5 dagen. Dus dat je nu zwanger bent kan goed en is niet zo "vreemd" qua tijdspanne van de sex Gefeliciteerd!!!
Dit is mijn streepje van gisteravond, met zeer lichte urine. Had net 2 mokken thee op. Dus wel echt een 11 dpo streepje vind ik, niet langer. Daarbij had ik wel ovulatietesten gebruikt, dus eisprong was zeker 31-12 of 1-12. maar streepje is wel oké toch voor 10/11 dpo. Ja heel fijn, zo zonder stress testen. Was ineens impulsief. En dan dat streepje!! Hopelijk zal het goed gaan, want heb al 3 vroege miskramen gehad de afgelopen maanden. Dus durf nog niet echt blij te zijn. bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Komt dus best vaker voor dat sterke zaad
Niet heel dik, maar wel echt duidelijk. Niet zo’n tuurstreep die ik normaal op 9 dpo heb… ik heb net een foto geüpload Dankjewel!!
Streep was niet heel dik, maar wel echt duidelijk, niet zo’n 9 dpo Tuur streep…. Heb foto geüpload. Dankjewel!!
Ons meisje is van 7 dagen voor de eisprong. Ik wist niet dat het kon. Of nou ja, je hoort wel eens verhalen maar dat zijn dan van die uitzonderingen. Meestal is 4 of 5 wel de max.. dacht ik althans. Blijkbaar kan het makkelijk Gefeliciteerd!
Hier onze 3e een oepsie van 8 dagen voor de eisprong seks. Seks op dag 3 van de cyclus en toen op dag 10 een positieve ovulatietest en dag 11 de eisprong. Met temperaturen ook nog de bevestiging dat de eisprong echt niet eerder was Dus ja met heel goed zaad en een topkwaliteit ei kan je dan zomaar raak schieten met lang voor de eisprong seks .
Hier ook een meisje van 6/7 dagen voor eisprong intiem geweest zijn. Dag 7 intiem geweest en dag 13 mijn eisprong gevoeld. Gefeliciteerd.
Oooh je geeft mij hoop. Vandaag mijn eisprong en alleen maar maandag seks gehad. Nu hopen op een positieve test dan maar . Gefeliciteerd ermee
Jaaaa het kan dus echt!!! Misschien voor de zekerheid vanavond nog een keer dan voor jou, want je eitje blijft ook nog wel een aantal uur vruchtbaar.