4 of 5 flessen aanbieden!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ingeping, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    En dat was overdag? Is niet goed en zou zeker je kindje wakker maken na 4 uur. Als de bloedsuiker daalt en ver daalt dan kan je kindje in een coma raken en dat wil je niet. Dan lijkt het alsof je kindje lekker ligt te slapen maar is hij out door een veel te lage bloedsuiker spiegel.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hoe werd hij wakker? Voor overdag vind ik het ook wel erg lang.
    Ik heb mijn zoontje nooit wakker gemaakt voor een voeding (dochter wel, maar die kwam de eerste 2 maanden niet voor voeding), en gaf altijd op verzoek. Soms gebeurden het wel dat hij eens 4 flessen op een dag kreeg, maar dat haalde hij de volgende dag (of nacht) altijd weer in.

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Nee sorry dit was 19:00 gisteravond....hij was vanmorgen weer super fit en beter te spreken dan gister. Gister overdag heeft hij gewoon om de vier uur gehad hoor...

4. mama Sylvie

5 jul 2009
    58
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Onze dochter is nu 11 weken en vanaf dat ze 8 weken was ging ze doorslapen 's nachts en kwamen we uit op 5 x 150cc per dag. Ons schema was 6.30 - 10.30 - 14.30 - 18.30 - 22.00 uur. Het kan soms een half uur verschillen, maar de laatste fles altijd rond 22.00 uur. Zelf wil ik graag om 23.00 uur in bed liggen.
    Meestal komt zel uit zichzelf om de 4 uur, maar soms maak ik haar echt wakker als het haar tijd is. En de laatste fles van 22.00 uur gaat meestal niet leeg en slaapt ze vaak tijdens het drinken. Maar het cb vertelde mij dat ze pas vanaf een maand of 4 naar 4 flessen mag.

Dus maken we haar braaf wakker voor elke voeding, als dat nodig is. ;)

5. mama Sylvie

5 jul 2009
    58
    0
    0
    NULL
    Friesland
    oh ja, inmiddels krijgt ze 5x 180 cc per dag..

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Snap idd dat het geen dagelijks ding moet zijn. Maar ik ga me ventje niet wakker maken als het niet nodig is. Dus ja het was eenmalig denk ik. Hij komt nu gewoon op vijf flessen uit vandaag. Kan me niet voorstellen dat als het eens gebeurd echt kwaad kan...

Deel Deze Pagina