Ineens minder drinken?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nikki23, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Mijn zoontje van bijna 3 maanden drinkt sinds een kleine week zijn flessen in de meeste gevallen niet meer leeg. In elke fles (180/6) laat hij 20-40cc zitten, terwijl de fles voorheen leeg ging. Hij heeft nu ook al 2x maar de helft opgedronken (100cc), waarvan 1x 's avonds laatste voeding en 1x 's middags.
    Gisteren heeft hij 1x waterdunne ontlasting gehad, daarna niet weer. Verder is hij net als anders, lekker vrolijk!
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Of heeft iemand dit ook gehad? Ik vind het zo raar...

Alvast bedankt!

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi de oplossing heb ik helaas niet voor je, maar onze boef heeft onlangs ook zo een periode achter de rug.
    hij kreeg toen 5 maal 150 cc, maar liet rustig 100cc per fles staan.
    kortom hij kreeg echt veelste weinig binnen.
    verder was hij ook gewoon vrolijk en leek wel geen honger te hebben, moet er trouwens wel bijzeggen dat hij veel geleerd heeft in die periode. grijpen naar dingetjes etc.
    opeens was het ook weer over en dronk hij de flessen weer leeg, hij laat nog weleens 20 cc staan maar daar doe ik niet te moeilijk over, daarintegen drinkt hij ook af en toe al weleens flessen van 180 cc.
    o en voordat ik het vergeet, ik heb toen ook een s3 standen speen gekocht en hem uit standje 3 laten drinken, toen ging het ook al beter.
    nu drinkt hij weer gewoon uit standje 2.

tja zoals ik al zei geen oplossing voor je, maar ik hoop dat het snel weer voorbij is , ik weet dat ik er erg onzeker van werd ed.

succes joyce

3. HammyQ

HammyQ Actief lid

8 jun 2007
    115
    0
    0
    Hier ook hetzelfde. Onze meid dronk ook de flessen niet meer leeg en begon zelfs te schreeuwen als ze de fles zag. Ze heeft 2 dagen nauwelijks de helft van wat ze normaal moest hebben gedronken. Nu gaat het langzaam weer beter van de 5x 150 gaan er meestal 3 schoon op. Ze weegt iets meer dan 5kg dus ze zou 5x 180 mogen maar dat krijgen we er niet in nog.

Ze is ook wat ziekjes/verkouden geweest dus dat kan ook een oorzaak geweest zijn van minder drinken.

Zolang er maar plasluiers zijn en de groei voldoende is maakt het nog niet zoveel uit. Wij zijn nu overgegaan op speen 3 van avent en gelijk dronk ze beter en viel niet na 10min in slaap.

Deel Deze Pagina