Hoi Dames, Ik vroeg me af hoeveel weken jullie van te voren verlof nemen? Ik zit namelijk te twijfelen. Heb behoorlijk last van mijn bekken dus 6 weken van te voren zou voor mij beter zijn. Ik was even benieuwd. Liefs Mariska
heerlijk 6 weken, en die had ik nodig ook. bij 39 weken bevallen, dus anders had ik maar 3 weken gehad.
Hier ook 4 weken. Alleen na 1 week kwam de kleine al, dus was een mini-verlof van te voren. Des te langer heb ik nu gelukkig
Ik zit in de ziektewet dus ga vanzelf 6 weken van tevoren met verlof! Als ik me helemaal goed had gevoeld had ik het niet geweten, langer verlof na de bevalling lijkt me ook wel wat........maar ja ik zal nu blij zijn als mijn verlof in gaat hoor
Ik had 4 weken van te voren en daarvoor 2 weken vakantie, dus zeg maar 6 weken voor de prijs van 4 ! En lekker maximaal verlof na de bevalling, én Soufian kwam ruim 1 week te laat dus.,..... maximaal genieten hier.
Ik zit ook al een hele lange tijd ziek thuis dus ik moest 6 weken van te voren met verlof. Was alles gewoon goed gegaan had ik graag 4 weken van te voren willen stoppen.
Ik ga 6 weken eerder, want dan loopt mijn verlof van de voorjaarsvakantie tot de zomervakantie heb het ik dus vrij van 23 februari tot 26 augustus
In eerste instantie had ik 4 opgegeven, had daar wel bij doen vermelden er later in de zwangerschap op terug te komen. Door veel ervaring van anderen heb ik later besloten om er 6 weken van te maken, achteraf ben ik erg blij, want je weet nooit hoe je je laatste weken zwangerschap gaat doormaken.
Ik werk thuis, dus dat is voor mij nu niet van toepassing, maar de eerste zwangerschap ben ik tot 5 wkn doorgegaan. En dat was echt net even een week te lang..
Ik had gepland 4 weken, en dan nog 1 week vakantie ervoor maar dat heb ik niet gered. Ik werk nu al halve dagen op therapeutische basis dus ik moet nu ook 6 weken van tevoren maar daar ben ik alleen maar blij om. Ik ben lang genoeg vrij naderhand want ik heb 4 weken onbetaald verlof en 4 weken vakantie er nog achteraan, dus daar maak ik me geen zorgen over Ik heb ook wel eens gelezen dat verloskundigen ook 6 weken adviseren zodat je voldoende rust kunt nemen, dit is bevorderlijk voor de gezondheid van jou en je baby, plus dat je je mentaal goed kunt voorbereiden op de bevalling. Maar dit is misschien ook afhankelijk van of je zwaar werk doet of niet.
zoals het er nu naar uitziet ga ik met 5 weken met verlof. Maar of dat 6 weken wordt of 5 weken dat kan ik nog niet voorzien. Nu denk ik af en toe al, mag ik nu al minder werken (een uurtje per dag ofzo).
Ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Werk nu voor een uitzendbureau bij een bedrijf wat ik verschrikkelijk vindt en het is staand werk, dus mooi 6 weken! Groetjes Leonie P.S ben je eigenlijk verplicht om na je verlof weer te beginnen bij diezelfde werkgever?
ik ga met 4 weken van te voren met verlof. Daar net voor zit nog onze carnavalsvakantie dus kom ik op 5 weken uit. En de week voor de carnavalsvakantie is mijn korte week dus hoef ik alleen donderdag en vrijdagochtend te werken. Op anderhalve dag na heb ik dus eingelijk 6 weken van te voren verlof maar officieel zijn dat er 4.
ik weet het nog niet maar het is wel grappig, afgelopen 2 jaar is er eigenlijk altijd wel iemand zwanger geweest op het werk en er is 1 collega met 5 weken gegaan de rest allemaal met 6 weken of nog eerder. dus ik gok dat de keuze erg makkelijk gaat worden en het advies op ga volgen van alle jonge moeders op het werk