ivm zwaar werk werk in de schoonmaak op een vliegveld ga ik 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof en dat is gelukkig al over 2 weekjes , maar ga wel de laatste 2 weekjes minder werken, omdat het gewoon niet meer gaat full time. Kijk er in ieder geval naar uit.
ikke 4 weken van te voren en dan nog een week vakantie ervoor. dus heb ik uiteindelijk toch 5 weken. (tenminste als me baas het allemaal goedkeurt)
Ik stop 6 weken van te voren. Dat valt precies op de vrijdag voor kerst. Ik had geen zin om nog met mn dikke buik in de weken van kerst en oud&nieuw te werken. Anders had ik denk ik ook 4 weken van te voren gestopt. Ik heb trouwens nog zat vrije dagen die ik na mijn verlof nog op kan nemen....
Ik wilde tot 4 weken vantevoren doorwerken, maar hield dit niet vol (ik heb een fulltime-kantoorbaan en had een uur reistijd per dag). Ben daarom 5 weken vantevoren gestopt. Hangt heel erg van de situatie af. Bovendien was ik aan het eind niet meer gemotiveerd om te werken. Groetjes Suusje
Hoi, Omdat ik in de zorg werk moet ik 6 weken van te voren met verlof, maar omdat ik ook nog eens nog aardig wat vakantieuren had heb ik nu 7 en halve week van te voren al verlof. En moet eerlijk zeggen ben er ook echt aan toe hoor want het begint nehoorlijk zwaar te worden. Alexandra
Ik zou 4 weken van te voren hebben, maar aangezien Cyenna bijna 5 weken te vroeg kwam, had ik nog helemaal geen verlof gehad. Moest eigenlijk zelfs nog een week werken Maar met een volgende zou ik weer 4 weken doen.
Ik heb bij Merijn tot 4 weken tevoren fulltime gewerkt. Op het eind best zwaar, maarwel te doen.. en zo had ik langer bevallingsverlof. Ik weet niet hoe het nu gaat lopen. Met een dreumes erbij is het allemaal een stukje zwaarder om zwanger te zijn. Ik hoop wel 4 weken tevoren te kunnen stoppen, maar het ligt er geheel aan hoe mijn zwangerschap verloopt
Ik stop 4 weken van tevoren. En na mijn zwangerschapsverlof heb ik nog 5 weken opgespaard verlof geplakt en ik heb er zoooooooooooo'n zin in! 21 weken verlof...
Ik had direct aangegeven 6 weken, als ik het zou redden... ik ben ca 4 weken voor het verlof ziek geworden en kwam er maar heel moeilijk uit. Uiteindelijk hebben mijn baas en ik samen besloten dat ik per direct met verlof zou gaan. Dit was 8 weken voor de uitgetelde datum. Ik heb dus eerst 2 ziekteweken gehad en daarna is de 6 weken voor ingegaan. Na de bevalling had ik aansluitend aan het verlof zomervakantie (onderwijs ) dus totaal ben ik 25 weken thuis geweest. groet van kiki