4 of 6 weken van tevoren verlof

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door -, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel weken voor de uitgerekende datum hebben jullie verlof genomen?

1. 4 weken

2. 6 weken

3. meer dan 6 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ivm zwaar werk werk in de schoonmaak op een vliegveld ga ik 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof en dat is gelukkig al over 2 weekjes :D , maar ga wel de laatste 2 weekjes minder werken, omdat het gewoon niet meer gaat full time.
    Kijk er in ieder geval naar uit.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ikke 4 weken van te voren en dan nog een week vakantie ervoor. dus heb ik uiteindelijk toch 5 weken. (tenminste als me baas het allemaal goedkeurt)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als je gedeeltelijk in de ziektewet zit MOET je 6 weken van te voren stoppen.

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik stop 6 weken van te voren. Dat valt precies op de vrijdag voor kerst. Ik had geen zin om nog met mn dikke buik in de weken van kerst en oud&nieuw te werken. Anders had ik denk ik ook 4 weken van te voren gestopt.
    Ik heb trouwens nog zat vrije dagen die ik na mijn verlof nog op kan nemen....

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Waarom vier weken als je zes kan krijgen? Misschien een stomme vraag hoor, maar ik stel m toch ;)

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Omdat je dan 2 weken extra hebt als je baby er is.

7. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik wilde tot 4 weken vantevoren doorwerken, maar hield dit niet vol (ik heb een fulltime-kantoorbaan en had een uur reistijd per dag). Ben daarom 5 weken vantevoren gestopt. Hangt heel erg van de situatie af.

Bovendien was ik aan het eind niet meer gemotiveerd om te werken.

Groetjes Suusje

8. alexandrabrink

1 jun 2006
    53
    0
    0
    dordrecht
    Hoi,
    Omdat ik in de zorg werk moet ik 6 weken van te voren met verlof, maar omdat ik ook nog eens nog aardig wat vakantieuren had heb ik nu 7 en halve week van te voren al verlof.
    En moet eerlijk zeggen ben er ook echt aan toe hoor want het begint nehoorlijk zwaar te worden.

Alexandra

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik zou 4 weken van te voren hebben, maar aangezien Cyenna bijna 5 weken te vroeg kwam, had ik nog helemaal geen verlof gehad. Moest eigenlijk zelfs nog een week werken ;)

Maar met een volgende zou ik weer 4 weken doen.

10. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik heb bij Merijn tot 4 weken tevoren fulltime gewerkt. Op het eind best zwaar, maarwel te doen.. en zo had ik langer bevallingsverlof. Ik weet niet hoe het nu gaat lopen. Met een dreumes erbij is het allemaal een stukje zwaarder om zwanger te zijn.
    Ik hoop wel 4 weken tevoren te kunnen stoppen, maar het ligt er geheel aan hoe mijn zwangerschap verloopt

11. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik ook 5 week als het lukt!

12. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Heb twee "banen": één in het onderwijs (4 weken van te voren) en eigen zaak (2 weken van tevoren).

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik stop 4 weken van tevoren.
    En na mijn zwangerschapsverlof heb ik nog 5 weken opgespaard verlof geplakt en ik heb er zoooooooooooo'n zin in! :p
    21 weken verlof...

14. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik had direct aangegeven 6 weken, als ik het zou redden...
    ik ben ca 4 weken voor het verlof ziek geworden en kwam er maar heel moeilijk uit. Uiteindelijk hebben mijn baas en ik samen besloten dat ik per direct met verlof zou gaan. Dit was 8 weken voor de uitgetelde datum. Ik heb dus eerst 2 ziekteweken gehad en daarna is de 6 weken voor ingegaan. Na de bevalling had ik aansluitend aan het verlof zomervakantie (onderwijs :D ) dus totaal ben ik 25 weken thuis geweest.

groet van kiki

Deel Deze Pagina