4 of 7 weken zwanger van 3de kindje en al een buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ik ben nu 4 weken en 2dagen zwanger (als de berekening klopt kan ookal 7 weken zijn)
    kheb nu al een flinke buik zal het even in het kort uitleggen
    27 november was ik voor het laatst echt ongi 5 dagen en zoals ik normaal altijd was met cyclus van 28 dagen
    nu belde ik gisteren de vk op en die vroeg hoe of wat dus ik 27 nov nog normale menstruatie toen 21 en 22dec bloedverlies daarna alles gelijk over zij gaat er dus min of meer vanuit dat 27 nov me laatste ongi datum is en dan zou ik ong. 7 weken zijn
    maar als ik ervanuit ga dat 21dec. me laatste ongi was (ineens cylcus van 24 dagen) dan zou ik dus 4 weken en 2 dagen zijn ik snap er dus niks van kheb al een klein buikje.
    wie is er ook nog maar net zwanger en heeft ook een buikje? en dan bedoel ik niet alleen s avonds maar ook gewoon overdag?

groetjes

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Het is heel normaal om opgezette darmen of een opgeblazen buik te hebben in het begin hoor,zelf nooit gehad maar lees het wel vaak.

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hoi, ik denk ook dat die 2 dagen bloeden in dezember een een ander soort bloeding is geweest dan een ongi.
    Maar goed, ik heb ook begrepen dat als je eerder zwanger bent geweest dat je dan ook eerder een buikje kan krijgen omdat het al eens eerder is uitgerekt om het zo maar te zeggen.

Het is bij iedereen anders maar het kan dus wel!

gr

4. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi dan zal het wel door me darmen komen denk ik en ja klopt dit word me 3de kindje en 5de zwangerschap.
    5 feb krijg ik me echo en dan hoor ik hoever we zijn ben zeer benieuwd thanks iedergeval voor de reaktie

groetjes

5. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik ben voor het eerst zwanger en ik heb ook al een buikje de heledag door
    ik vind het wel leuk hihihi.

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    (uit een zwanger zijn boekje gehaald:)
    Je buikspieren kunnen nu zo uitgerokken en slap zijn door eerdere zwangerschappen, dat je je baby later voelt bewegen dan de eerste. Door dat de buikspieren uitgerokken zijn, groeit je buik sneller omdat de weerstand van de spieren er niet meer is. Ook heb je meer kans op bekkenklachten en slinkt je ijzervoorraad sneller dan bij vorige zwangerschappen.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    in de meeste gevallen zijn het je darmen die opzwellen (gas of moeilijke stoelgang )

maar het kan idd dat je dan aleen buikje hebt , je kindje is het nog niet :) want die zit nog lekker verscholen meestal achter je schaambeen

want je kleintje is met 7 weken ongeveer 1cm groot :)

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hoihoi thanks voor je stukje uit het boekje hihihihi
    dat het me kindje nog niet is dat snap ik dat lijkt me ook wel erg vroeg nu al en idd zit nog lekker verstopt maar vroeg me wel af of er al meiden waren die al vroeg een opgezet buikje hadden
    trouwens dat van die ijzervoorraad dat wist ik dus niet dat dat dan sneller gaat vandaar dat je je af en toe licht in je hoofd kan voelen of heeft dat weer met iets anders te maken?
    bedankt iedergeval
    groetjes

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    dat licht in je hoofd voelen kan ook komen door bloedarmoede (of is dat hetzelfde als ijzertekort).
    Ik had trouwens bij mijn eerste 3 zwangerschappen pas laat in de zwangerschap (ong met 18 weken) een buikje. Bij deze zwangerschap heb ik vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aangetrokken. Mijn buik is idd "voller" en mijn oude broeken knellen, vooral bij het zitten
    Liefs, Jikke

Deel Deze Pagina