Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het Reinier de Graafziekenhuis in Delft. Door een indicatie zou ik daar moeten bevallen maar heb er ng niemand over gehoord.
mmm, dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten, ik kan in principe thuis bevallen, maar als ik naar het ziekenhuis moet, is het daar...
Hoi, Ik ben daar onder controle geweest en bevallen van mijn zoontje, nu ben ik er weer onder controle. Op zich is het me goed bevallen (hahaha) alleen had ik hele zware voorweeen en daar hebben ze me wel wat lang mee laten lopen (4 dagen). HEt was die week erg druk in het ziekenhuis en ik ben toch 2 keer naar huisgestuurd met een slaappil. Maar op de dag zelf heb ik uiteindelijk een infuus met wee-opwekkers gekregen en een ruggenprik toen ik er om vroeg. Dus dat ging eigenlijk prima... Kortom: het was allemaal wel chaotisch, maar de mensen waren er op de belangrijke momenten wel! Ik ga er gewoon weer bevallen deze keer! Groetjes, Suus
Mijn schoonzusje is er afgelopen november bevallen en ik heb van haar geen klachten gehoord. En naar bezoektijden kijken ze ook niet echt krap, want wij waren er erg laat, net voor bezoektijd was afgelopen, maar ze zeiden er niets van, dat we nog langer bleven.
Ik en mijn moeder zijn er geboren en ik wil er zelf ook bevallen (zonder medische indicatie). hoor eigenlijk alleen maar goed verhalen. Ik ga er vrijdag ook naar toe om te kijken, je hoeft je niet aan te melden, je moet je om 15:25 melden bij de balie van gebouw H. je kunt trouwens ook eens kijken op hun website... Veel succes bij je bevalling Lisette
ik hoor goede verhalen. mijn 2 schoonzusjes zijn er bevallen. Ben er zelf trouwens ook geboren en wil er zelf ook bevallen.
Ik ben daar geboren met een keizersnede.. mijn zusje is ook daar geboren.. alle 5 mijn nichtjes zijn ook daar geboren.. Mijn moeder en tante zijn er te spreken over reinier de graaf gasthuis.. als het bij mij zo ver is wil ik daar ook bevallen
Fijn om te horen datt er zulke goede berichten over gaan. Welke gyn hebben jullie? Ik loop bij dr. Hermans, een fijne vent, al heb ik hem nog maar 1 keertje gezien. Weten jullie toevallig ook of die pijnstiller met dat pompje daar wordt toegepast? remi nogwat geloof ik En is een badbevalling mogelijk? Pfff, veel vragen zo tegelijk, sorry, maar wil het graag weten......
hallo, ik zal tzt ook in het reinier gaan bevallen. Ben in de kerstvakantie naar zo'n inloop middag geweest om te kijken. Die verdoving met dat pompje is toch heel nieuw? Darvan vertelde ze dat die nog niet werd gebruikt. Nog te veel in de onderzoeksfase. En waterbevallingen doen ze ook niet. Ik vond zelf de inloopmiddag wel oke maar niet noodzakelijk. Merkte dat er veel vrouwen waren die onder medische indicatie in het reinier zouden gaan bevallen. Veel vragen richtten zich daar dan ook op ("mag ik bij de kleine blijven als het niet goed met hem gaat" tot "mag ik de verlostang en de vacuumpomp zien"...) Gelukkig gaf de verpleegster wel aan dat ze geen medische instrumenten laten zien omdat je jezelf daar alleen maar gek mee kunt maken. Het moet toch een geruststellende rondleiding zijn. Verder weet ik dus nog niet of bevallen in het reinier een succes is. Ik zal er poliklinisch bevallen dus zal ook alleen mijn eigen verloskundige zien en snel weer thuis zijn! (hoop ik althans ) Succes Anita