Ik werk 5 dagen in de week en mijn vriend ook en dit gaat prima. Op het einde van de week ben ik wel heel erg moe, want mijn dagen beginnen om 6uur en eindigen ten vroegste rond halfelf. Maar we hebben het geld echt nodig en ik doe mijn job ook gewoon heel erg graag. Tuurlijk, ik zou meer bij mijn zoon willen zijn, maar hij gaat 1 dag bij mijn moeder, 2 dagen bij mijn schoonouders en 2 dagen naar het kdv en dat bevalt prima. Het is geen moeilijk kind. Wenkbrouwfronsen, niet echt, toch niet bij ons. Ik ken eigenlijk geen moeders dat géén 5 dagen gaan werken.
Nee hoor, dat valt best mee. Wij werken allebei 4 dagen, dochter gaat 3 dagen per week naar kdv, netto kost dat ons maar 100 euro per maand! Dat vind ik echt heel weinig. Maar volgend jaar wordt het duurder.
Ohhhhhh, ik moet er niet aan denken om mijn zoontje zoveel te moeten missen! Ieder zijn ding hoor maar ik werk 2,5 dag en dat vind ik meer dan genoeg. Ik vind het werken op zich wel prettig maar ik ben het liefste gewoon thuis bij mijn ventje.
sinds vorige week weer begonnen met werken, ik werk ook 4 dagen.... Dylan gaat 1 dag in de week bij mn schoonmoeder en de andere bij een gastouder... Omdat ik in de zorg werk, werk ik ook in de weekenden en onregelmatig (dag en avond) Oma heeft een vaste dag, de andere 4 dagen doordeweeks zijn voor rekening van de gastouder (ligt eraan wanneer ik werk, dus de ne week is hij daar vaker dan de andere) en het weekend is voor papa! En ik moet zeggen, ik vind het heeerlijk! Lekker weer mn eigen ding doen voor een paar uurtjes en dubbel zo genieten als ik thuis kom of op mijn vrije dagen!
zou er echt niet aan moeten denken meer te werken! Ik werk nu 3 dagen en dat vind ik echt het maximale. Vinden jullie het dan geen naar idee dat je kind meer tijd in de week doorbrengt bij een ander als bij z'n moeder/ouders?
ik ben nog flink aan het dubben. Mijn man heeft net zijn contract veranderd en gaat na de kerstvakantie 3 dagen werken (vrijdag, zaterdag, zondag in de horeca) Ik werk op dit moment 4 dagen en heb de woensdag vrij. Daarnaast volg ik een verplichte studie op donderdagavond en dat houd in dat ik de hele donderdag van huis zou zijn niet mijn keuze, maar die van mijn baas.... gelukkig duurt de studie na mijn zwangerschapsverlof nog maar 7 maanden, maar naar mijn idee 7 maanden teveel Aangezien mijn man de kans zou krijgen om voor het eerst in zijn leven te gaan studeren, vind ik het niet fair om zelf ook weer minder te gaan werken, maar aan de andere kant vind ik 4 dagen best veel. Ik sta voor de klas en heb naast mijn werkuren ook nog veel ouderavonden, vergaderingen etc. Nu ben ik zelf iemand die heel graag veel thuis zou zijn, maar omdat mijn man door de weeks thuis is, hebben we maar 1 dag kdv of andere opvang nodig en vind ik het dus minder erg. Ben nu aan het uitzoeken hoe het werkt met betaald ouderschapsverlof, misschien dat ik dan het eerste jaar iets minder kan gaan werken. Ook ga ik er elk jaar financieel op vooruit vanwege structurele salarisverhoging, dus het wordt nog puzzelen... ik zou namelijk het liefst 3 dagen of 3,5 dag werken..
Wij werken beide 4 dagen binnenkort, tot nu toe werkte ik 3,5 dagen (2 dagen kdv, 1 dag per 2 weken opa/oma). Tot nu toe vond ik het perfect, kijken of 4 dagen ook bevalt, maar ik denk het wel. Werk wel 1 dag thuis en heb gelukkig ook een schoonmaakster. Duur is het wel: we betaalden bijna 600 euro aan de creche voor 2 dagen en kregen 250 ongeveer terug. We verdienen dan ook genoeg dus ik klaag niet!
k werk ook vier dagen en vind het ook nog steeds moeilijk om haar te missen,maar je moet het natuurlijk ook allemaal maar financieel kunnen bolwerken om minder te gaan werken!
Ik werk 4 dagen maar heb makkelijk praten want we hebben een fulltime nanny. Ik werk ook één dag thuis. De vrijdag werk ik niet en dan is de nanny vrij. Heerlijk! Ik ben absoluut een leuker mens als ik mag werken maar ik kan ontzettend uitkijken naar weer thuis zijn!