4 of meer kinderen, hoe doen jullie dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door odet, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje12

30 okt 2008
    31
    0
    6
    Dat is in Nederland ook zo hoor. Bij bestralingen dan in elk geval. M'n moeder had van maandag t/m vrijdag bestralingen, in het weekend niet. En bij haar viel het eind december/begin januari en op de feestdagen kreeg ze er ook geen. Ik moet er wel bij zeggen dat het bij haar preventief was, misschien dat dat wel verschil maakt.

2. randi

randi Niet meer actief

maar is toch belachelijk hé , vind je niet. bij mij is het nu niet preventief maar allé dokters werken toch ook in het weekend maar niet op oncologie???

3. Angelina

Angelina Niet meer actief

Om maar weer even on topic de vraag te beantwoorden:

Ik ben zwanger van nr 6.

De baby slaapt bij ons, 2 zussen op 1 kamer, en 2 broertjes bij elkaar op de kamer, mijn oudste zoon heeft zijn eigen zolder, omdat hij dat graag wilde, en de rest graag samen slaapt. De zolder kan nog in tweeën of zelfs in drieën worden gedeeld in de toekomst, dus qua ruimte hier geen probleem.

Auto: We hebben een gewone gezinsauto, we gaan bijna nooit ergens met z'n allen tegelijk heen. We hebben wel overwogen om een 9 persoonsauto te kopen ( Nissan Serena ), maar dat plan staat even in de koelkast. Fietsen kan ook héél goed :D

Financien: Gewoon modaal inkomen, waar makkelijk mee rond te komen is :)

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb er nu 3.. en al een kamer te kort :) dochterlief slaapt nu nog bij mij op de kamer, vind ik nog gezellig ook.
    We zijn aan het kijken voor een huis met extra kamer, mochten we dat niet snel vinden, dan gaat middelste van 12 naar de zolder toe.
    we willen graag nog een 4de.. mocht dat in dit huis gebeuren, dan gaat zoon dus naar zolder, dochterlief naar zoons kamer en baby weer bij ons op de kamer..tot die groot genoeg is en dan zal er toch een kamer gedeeld gaan worden.
    mijn oudste 2 hebben ook jarenlang een kamer gedeeld.. vonden ze gezellig.

qua auto: we gaan niet vaak met zn allen weg.. oudsten blijven steeds vaker alleen thuis. Mocht het dus voorkomen dat we wel met zn allen weggaan, dan word er met 2 autos gereden.

5. odet

odet Niet meer actief

nou, ik lees dat er dus vaak meedere kindjes op 1 kamer slapen.
    ik denk wel dat dat kan tot een bepaalde leeftijd.
    het lijkt me dat ze toch een keer een eigen kamer willen en prive?
    dan zouden we moeten verhuizen denk ik, maar dat wil ik eigenlijk niet.

tja, en vroeger deden ze ook niet anders dan meedere kindjes op 1 kamer he?

over de auto had ik nog niet eens na gedacht eigenlijk.
    das ook wel een probleem dan.
    dat wordt een grote dure auto dan.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Hier is Kylian (toen nog net geen 3) wel naar zolder gegaan, we hebben wel een traphekje voor de trap gemaakt en laten altijd de deuren open staan. Maar het gaat prima, in het begin hadden we de babyfoon bij hem op de kamer gezet maar al snel was het vertrouwen er dat als hij roept of droomt we hem beneden gewoon horen (misschien toch het voordeel als je huis wat gehorig is)

Groetjes Anita

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja hoor, tot ze een jaartje of 18 zijn... Daarna kunnen ze op kamers, hebben ze gelijk 'n eigen kamer... ;):p

Maar alle gekheid op 'n stokje; ik vind serieus: er kunnen er best twee op één kamer...

8. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hier is ook nummer 4 op komst:D:D:Dwij hebben van de zomer de hele bovenverdieping omgebouwt en er zijn nu 2 hele ruime kamers gemaakt,de twee oudste dames liggen daar,en heb nog 3 kamers op de eerste verdieping!dus allemaal een eigen kamer.

en de auto komt over een maandje,,kia sorento nieuw model 7 persoons,,dus dat is allemaal geregeld:D:D

maar het is dat man een eigen zaak heeft die goed draait,want anders was ik er toch niet aan begonnen{had ook niet gekunt,want ik moets stoppen met werken dat nummer2 geboren werd,,ze was ziek}
    en ze hebben toch allemaal recht op een opleiding als ze dat willen later!

Deel Deze Pagina