Mijn baby is bijna 4 maanden en merk dat ze met dit warne weer veel maar slaapt overdag. Soms word ze niet eens wakker voor haar flesje. Omdat ze alleen goed in haar bedje slaapt betekent dit dan ook dat we niet echt de deur uit komen. Dit vind ik wel jammer met dit weer. In elk geval, is het normaal dat ze bijna de hele dag slaapt met dit weer? De meeste babys kunnen toch juist niet slapen met warm weer?
Hier ook juist veel slapen ipv weinig. Ze is ook sneller moe en mijn middelste slaapt ook meer. OP vakantie vorig jaar in Zuid Frankrijk sliep hij ook beter als het warm was. Hier vandaag wel met ze allen naar het zwembad geweest (buiten), ze heeft heerlijk in de wagen geslapen. Ik ga ook niet zo graag buitenshuis met haar maar ging gelukkig helemaal goed, met mij vorige 2 hoefde ik dat echt niet te doen terwijl ik volgens mij met haar best veel kan doen
Ik denk dat het wel normaal is. Ik zelf merk dat ik ook sneller moe ben en mijn dreumes zit al ver voor haar slaapje in haar ogen te wrijven en slaapt als een roosje. Afgelopen 2 dagen ook haar eerder op bed gelegd en ze lijkt geen last van de warmte te hebben. Wel opletten dat ze goed blijft drinken.
Hier slaapt ze ook wat meer. Heeft ook net een sprongetje gehad denk ik. Ze is wat lomer, sneller uit haar doen. Ik geef haar meer drinken, nu is het ideaal om water te testen, ze wilde tot 2 weken geleden alleen maar melk
Hier ook meer de vorige keer en gisteren was hij eens een dagje bij oma en had hij ook veel geslapen maar ook veel minder gedronken/gegeten
Veel slapen is niet abnormaal met dit warme weer. Groeispurtjes kunnen ook resulteren in meer slapen.
Yep... hier ook een lange slaper. Ze ligt inmiddels al bijna 3,5 uur te slapen. Ik laat het maar... Ik ben zelf ook erg loom. Niet voor niets nemen mensen in warme landen een siesta. Je moet je niet inspannen in deze temperaturen en vooral toegeven aan die slaapjes. Dit weekend was ze bij opa en oma en daar heeft ze ook 4 x 1,5 achtereen geslapen. En dat in een vreemd bed... Dus dat warme weer speelt echt mee.
Geslapen van 12 tot 15uur en daarna van 16.10 tot 17.30 ongeveer en vanochtend nog een dutje Van 12 tot 15u is een record, in geen 6 maanden tijd nooit zolang dat ik alleen ben geweest
Ons zoontje van nu 9 maanden slaapt nu ook meer overdag, maar hij slaapt er snachts ook niet slechter door.. Zal idd met het weer te maken hebben. En hij is nu overdag ook erg druk met kruipen, gaan staan, aan de tafel lopen etc.. dat kost ook veel energie..