Ik heb toch even gebeld... Ze zei ook meid kijk niet naar die digitale. 2 strepen op 4 testen is zwanger. Wel krijg ik het mooiste verjaardagcadeau ooit.... Een afspraak bij de verloskudige ❤️ Over een paar weekjes woehoe. Bedankt allemaal voor de berichtjes.. Stelt me gerust dat ieder zegt positief en digi later doen. Ben zooooo blij ga nu genieten.
tja.. toen ik lichte streepjes had (op kv testen en ander merk) gaf de CB digitaal 'zwanger' aan en een paar dagen later 'niet zwanger' terwijl die andere merken nog wel streepjes gaven, was een vroege miskraam.. in mijn ervaring is de CB behoorlijk gevoelig en zou hij bij een goede zwangerschap 'zwanger' moeten aangeven. máár, wellicht verschilt dit toch per persoon? hoop voor je dat het goed zit!
Ik zou wel even doortesten met hcg testjes meid voordat je een afspraak maakt bij een vk. Ha zegt altijd wel dat je zwanger bent als je streepjes op je testen hebt. Maar welke cb had je nu gedaan....die met wekenindicator of zonder?
Ik zit nu 3-4 dagen voor me NOD. Dus ik laat het even op zijn beloop, en merk ht wel. Ik hoop dat het een lekkere plakbeeb is.
Koop dan liever kruidvat testjes hoor Die 2 voor 5 euro. Die met wekenindicator moet je ook gebruiken die is veel gevoeliger, die had absoluut zwanger aangegeven
Lov die krijg ik als het goed is vanmiddag met de post binnen. Maar denk niet dat ik me urine zo lang kan bewaren in een potje met deksel? Die staat al vanaf 7 uur. En anders morgen ochtend.
Of gewoon je middagurine gebruiken ? Als je een aantal uur je plas ophoudt en niets drinkt heb je hetzelfde effect
Je kunt hèt denk ik ook van de ochtend urine gebruiken.. Hier moest ik de ochtend urine bewaren voor moeders voor moeders terwijl die in de avond pas kwam.
Duidelijk gefeliciteerd! Die cb zonder wekenindicatie heeft veel meer nodig logisch dat die niet zwanger zei. Je bent het echt wel hoor gewoon over een paar dagen die met indicatie doen komt helemaal goed!