4 slaapkamers 3 kinderen, ik zelf en straks nog een baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Anoniem1967, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Heel veel sterkte meid!...

2. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou eerst niet meer reageren vanwege vele reacties die ik heel erg vond om te lezen. Ik zit in een hele nare situatie waar ik nu letterlijk aan het uitkruipen ben en dan is het totaal niet leuk als iemand zo zijn best doet om dan zon iemand zo af te branden. Ik doe zo me best om overal boven op te komen en ik stel 1 vraag en dan zulke reacties man man wat heb ik me er naar om gevoeld dat mogen jullie best weten. Met stappen ga ik vooruit. Bedankt shampooL voor je uitleg wat ben ik blij dat jij reageerde op dit bericht met een opbeurend bericht. En echt geloof mij ik wil zo graag uit deze nare situatie met mijn kinderen .Maar ik krijg nu de klap van vroeger. ( huiselijk geweld, seksueelmisbruik. Zelf heel vaak mishandeld. Ik ben daar nu allemaal uit daar ben ik behoorlijk trots op heeft heel veel moeite gekost en nu nog de behandeling bij ggz in rosmalen en hoop dan een nieuw huis te krijgen vanwege psygische klachten in dit huis mede door de mishandelingen. En dan helemaal een nieuwe start met mijn kindjes. En geloof mij hulp is er zat hoor ik denk overal aan en alleen t beste voor mijn kinderen ten alle tijden. Bedankt voor de lieve opbeurende reacties nu heel graag weer ontopic ik heb de oplossing gevonden voor de slaapkamers. De baby komt sowieso eerst bij mij met een wiegje en gaat na lange tijd na een andere kamer. Oudste slaapt alleen en middelste en jongste delen de kamer en tot nu toe gaat t goed met een paar keer waarschuwen.

3. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vragen of dit topic een slotje kan krijgen en ik hoop dat mensen met alleen negatieve reacties willen nadenken over hoe ze reageren. EN ipv mensen af te branden dat ze toch nog eens willen nadenken voor ze iemand afbranden en de situatie niet kennen. Bedankt voor t reageren. Prive mag er altijd gereageerd worden dan probeer ik zo snel mogelijk te antwoorden als mijn hoofd en de dag t toestaat.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    sterkte meid!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meis wat reageer je sterk!! Heel veel succes met het laatste stapje naar zelfstandigheid.
    over een jaar ben je lekker gesetteld met je kindjes en ben he lekker met jullie eigen leven bezig!

succes!

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik vind het ontzettend knap en dapper dat je nu gereageerd hebt
    En idd je vraagt om advies en niet vervelend commentaar! Ik erger me er de laatste tijd ook steeds vaker aan hier
    Iedereen weet het beter Niemand maakt fouten.

Meid ik wens je heel veel sterkte en succes zo te lezen kom je er wel!!
    In mijn eigen ervaring is het altijd alsof je een berg beklimt je klimt drie trappen omhoog en valt er twee naar beneden ...
    Je baalt maar stiekem ben jr. Dan alsnog 1 trapje naar boven gegaan !!

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina