Overhemd van Prenatal maat 68 (nieuw). Per ongeluk bewaard bij een verkeerde maat, daarom nooit gedragen. Wel 1x gewassen. Vraagprijs 5 euro.
Set van 3 broeken: * Grijze broek met ruitpatroon (H&M) 2 euro * Oranje broek (Noppies) 3 euro * Groene broek (Prenatal) 3 euro (Of samen voor 6 euro.) Alle 3 de broeken zijn gevoerd en geschikt voor de winter.
Set van 3 shirts. Vraagprijs 2 euro per stuk. * 1 blauw-wit gestreept (Hema) * 2 diverse kleuren gestreept (H&M)
Twee-delig setje: overhemd en witte broek. * Het overhemdje heeft handige drukknoopjes en is mooi afgewerkt. * Het broekje heeft een zachte, elastische band om de buik, die je kunt omslaan. Cadeau gekregen toen mijn zoontje net in maat 74 zat. Het overhemd is ongedragen (wel 1x gewassen) en het broekje is 1x gedragen (2x gewassen). Vraagprijs 9 euro (2 stuks).
Mexx overhemd (collectie 2012) met stoere zakjes, applicatie op de voorkant en een grijs melee tricot capuchon. Leuk met een longsleeve eronder of een romper met lange mouwen in grijs of wit. De twee rompers van de 2e foto krijg je er gratis bij. De grijze romper is precies dezelfde kleur als de capuchon. Het overhemd en de rompers zijn in zeer goede staat (zien eruit als nieuw). Het overhemd heb ik enkele maanden geleden gekocht voor 29,95 euro (en toevallig kreeg ik een week later het zelfde overhemd in maat 74 cadeau ). Mag nu weg voor de helft (incl. 2 de rompers).
Twee-delig setje van Feetje. Komt op de foto helaas niet zo goed over, maar het is echt een leuk setje! Ziet er nog goed uit. Gekocht in voorjaar 2012, gedragen door 1 kindje. Vraagprijs 7,50 euro.
Leuke tussenjas voor een jongetje. Ideaal voor de herfst. De jas is gevoerd met een dunne stof, dus niet geschikt voor de winter. In het label staat maat 74, maar hij valt als 68. (Mijn zoontje zit nu in 74, maar de jas is voor hem te klein.) Vraagprijs 3 euro.