4 tanden tegelijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartjev, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Josien:
    Ik zie dat je in N-brabant woont, ik toevallig ook. Waar heb jij het hartje gehaald?
    Kreeg gisteren van mijn nagelstyliste dezelfde tip; ik zou er een kunnen halen bij de abdij is heeschwijk dinther! Gaat man dus effe doen vandaag, heb bijna het gevoel dat ik gek wordt van slaapgebrek..

2. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hier hetzelfde drama. Manlief loopt momenteel rondjes met de kleine op de arm. Chamodent druppels helpen voor geen meter. Echt gewoon helemaal niet. Hij blaast, sputtert, gilt en krijst, hij is er schor van. Er is 1 tandje door, naast de snijtanden, maar heb ook het idee dat de drie ernaast er ook zo door moeten gaan komen.
    Morgen maar even tabletjes halen. Dit gaat hier ook al een paar dagen, maar het is nu wel heel extreem. En het zielige is dat Vincent eigenlijk wel graag wil slapen, maar gewoon wakker blijft door de pijn.
    Echt een tandendrama.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Maartje, ik woon in Uden en heb het van de Zusters Birgittinessen hier. Als je het telefoonnummer wilt, laat het maar weten, dan PB ik het je even.

Toevallig van de week dus ook gehaald voor mijn collegaatje. Ik ben benieuwd of het bij haar werkt.

Groetjes,
    Josien

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik ken de weg in uden wel, heb er lang gewoond :)
    Maar waar ergens zitten die zusters? En kun je er gewoon heengaan en vragen naar een hartje tegen tandjespijn ofzo?

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dit is hun website (hoe hip!): Birgittinessen Uden. Bij 'contact' staan de adresgegevens. Het ligt eigenlijk vlakbij de A50, afrit Uden-Zuid/Volkel aan de Vorstenburg.

Ik had van tevoren even gebeld, maar ik weet niet of vandaag bijv. een goede dag is, omdat het vandaag Stille Zaterdag is, de voorbereiding op Pasen. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Ik PB je hun tel.nr. even (ik zie het namelijk niet op hun website staan, dus weet ook niet of ze het op prijs stellen als ik het zo online gooi ;)).

Als je hen bezoekt moet je de grote bruine deur door (even aan de zware knop draaien, dat gaat best stroef) en de binnenplaats oversteken. Daar zit bij de poort een deurbel. Je wordt vervolgens naar binnen uitgenodigd en achter een groot ijzeren hek komt dan een van de zusters naar je toe. Ze leiden een besloten leven, dus hebben geen/weinig contact met de buitenwereld. Het lijkt daarom misschien een beetje afstandelijk, maar dat is dus niet zo bedoeld ;).

Groetjes,
    Josien

P.S.: woon je nu nog in de buurt dan?

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Ik woon nog steeds in de buurt, in het altijd spannende (ahum..) Reek . Ga bouwen in plaatsje Zeeland, maar duurt nog even voor het klaar is!! Project Repelakker, van gehoord misschien?

Ik ga het zeker eens proberen bij de zusters, maar inderdaad met pasen lijkt me niet echt de goede tijd :) Komt daarna wel. En als het dan niet meer nodig is, helpt het wel bij de volgende tandjes :p.

N. heeft trouwens ook echt mega honger & mamahonger, misschien zit er ook wel een sprongetje dwars, of een groeispurt. Pfff, wie zal het zeggen... Als ik maar weer kan slapen ;)

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Goh wat grappig! Heb altijd in Zeeland gewoond en pas sinds vijf jaartjes weer in Uden. Ben verder nog nauw aan Zeeland verbonden (zing/dirigeer daar het jongerenkoor). Geinig... de wereld is klein, nietwaar?

Het kan inderdaad natuurlijk ook nog zomaar ineens een sprongetje zijn. Welke leeftijd zit N. nu?

En je kan het bij de zusters natuurlijk altijd proberen met Pasen. Ze zullen het heus wel zeggen als het niet uit komt ;). Het werkt (zeggen zij) meestal best wel snel. Ze vertelde me dat ze laatst een moeder met een kindje binnen hadden dat alleen maar huilde. Het kleintje kreeg zijn hartje en was meteen stil... bijzonder, toch?

Ik denk altijd maar zo... of je er nu in gelooft of niet: baat het niet dan schaadt het niet!

Liefs,
    Josien

8. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    heel herkenbaar!! mijn dochter krijgt ook 4tanden tegelijk...en echt heel sneu..ik heb voor haar een tandenborstel en een massageborstel gekocht...met die massage borstel masser ik het tandvlees en ze vind het heerlijk,.maakt het ook weker..en ze slaapt nu ook heerlijk...en verder smeer ik voordat ze gaat slapen dat spul voor doorkomende tandjes.

Deel Deze Pagina