Hej dames 15 feb om 22.00 is mijn pregnyl gezet Ik verwacht mijn nod rond de 3e / 4e Nu heb ik gister (bovenste) En vandaag de onderste een testje gedaan, en er verscheen binnen de 5 min een vaag lijntje. Heeft zwanger en kids indroogstreepjes? Wat is jullie ervaring met deze testen? Goed turen hoor dan zie je hem Thanx dames
Ik vond ze niet super, toen de Z&K test een vaag lijntje gaf had ik op de kruidvat test al een veel duidelijkere streep waarvoor ik niet eens hoefde te turen!
Ik hoor indd verschillende dingen over deze testen. Ik zit nog ver van me nod dus ik wacht nog even. Dit was zo'n test die je 6 dagen voor nod kon doen. Hmm eens maar nooit meer als het geen donkere streep wordt
Ik heb er nooit valse lijntjes op gehad en wel al vroeg positief toen ik wel zwanger was. Ik zie op je foto niets trouwens. Ik zou morgen weer testen.
Als ik de test voor me hou zie ik de streepjes duidelijk, maar krijg hem toch niet goed op de foto Hoop zo dat ie donkerder gaat worden. ...
Hopelijk werken ze wel, heb er net wat aangeschaft Ik ga vanavond een testje wagen, heb mijn NOD ook de 4e, of miss zelfs de 5e. Maar als je echt zwanger bent zal hij toch wel kleuren lijkt mij???
@Brondy, Daar ben ik het helemaal mee eens! Als je zwanger bent geloof ik ook dat ze gaan kleuren, Ik had ook van z&k en teste positief 5/6 dagen voor NOD! Dus het kan wel, en ze zijn erg goed! Sorry, ik zie geen lijntjes! Succes!
Het lijkt mij ook dat ze niet voor niets een lijntje geven Ik denk zelf ook dat ik 5 of misschien 6 maart nod krijg... het is nog vroeg Maar je kunt ze dus al 6 dagen voor nod doen Misschien zien jullie het beter op een andere foto
ik zie ze wel hoor die 2e streepjes! Ik heb ook met zw&k 4 dagen voor nod licht posi getest. Heb elke dag opnieuw getest en ze liepen heel mooi op. Ik heb trouwens ook 6 dagen voor nod getest toen bleef ie echt omo maar dan ook omowit...Dus geen indrogers! Voorzichtig gefeliciteerd
Het zijn echte tuurstreepjes... je moet de test echt bekijken bij daglicht anders zie je het niet. Vandaag weer zo'n vaag streepje, ze worden nog niet donkerder. Dit is de test van vanochtend Met 2e urine bij de 1e urine kon ik niks zien op de test, waarschijnlijk teveel gedronken gister Turen maar dames haha De 1e is de orginele foto De 2e heb ik bewerkt!